مصوب شدن اعتبار برای سامان دهی ورودی روستای «قلات»

امیری گفت: اعتبار لازم برای سامان دهی ورودی روستای قلات و دفع آب های سطحی، بهسازی و روکش آسفالت مسیر ورودی روستای «قلات»، مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (سه شنبه 12 مرداد) از سامان دهی ورودی روستای «قلات» از توابع شهرستان شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: برای طرح سامان دهی ورودی روستای «قلات» از توابع دهستان «دراک» بخش مرکزی شهرستان شیراز تصویب اعتبار شده است.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: این اعتبارات با هدف دفع آب های سطحی، بهسازی و روکش آسفالت مسیر ورودی روستای «قلات»، مصوب شده است.

وی اضافه کرد: بخشی از این اعتبارات در اختیار نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و بخش دیگری نیز از منابع کمیته برنامه ریزی شهرستان تامین و هزینه می شود و طراحی و برآورد اولیه این اقدام عمرانی ظرف یک ماه آینده توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای صورت گیخواهد گرفت.

امیری با تشکر از مشارکت خوب مردم و خیران روستای «قلات» در پروژه های عمرانی بیان کرد: برای مواردی مانند تکمیل سالن ورزشی و احداث زمین ورزشی چمن روستایی اعتبار لازم تامین، تصویب و ابلاغ شده و با مشارکت و پیگیری دهیاری اقدامات خوبی به انجام خواهد رسید و لازم است کتابخانه این روستا نیز که در حال احداث است به بهره برداری برسد.

کد خبر 1081564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha