توزیع مرغ تنظیم بازار در جهرم اینترنتی شد

اتحاد گفت: به دلیل شرایط کرونایی در فضای جامعه، توزیع مرغ تنظیم بازار در شهرستان جهرم اینترنتی شد.

«بهنام اتحاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به دلیل وضعیت قرمز کرونا و شرایط بحرانی شهرستان جهرم، از امروز تا اطلاع ثانوی توزیع حضوری مرغ دولتی در جهرم نداریم.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود: با هدف جلوگیری از ایجاد صف و ازدحام جمعيت و  کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از امروز توزیع مرغ با نرخ مصوب دولتی به صورت اینترنتی عرضه می شود.

 

وی ادامه داد: شهروندان جهت خرید مرغ دولتی می ‌توانند به سایت های فروش کالای اینترنتی شهرستان مراجعه کنند و نرخ تمام شده مرغ دولتی 24 هزار و 900 تومان است.

 

اتحاد عنوان کرد: پس از خرید اینترنتی مرغ به درب منزل ارسال شده و هیچگونه هزینه اضافی بابت ارسال و ... نیاز به پرداخت نیست و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف به بازرسی این اداره اطلاع دهند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم در پایان عنوان کرد: فروشگاه های اینترنتی که در شهرستان فعال هستند و زیرساخت آنان آمادگی توزیع مرغ دارند، می توانند جهت دریافت مرغ برای توزیع به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم واقع در میدان معلم مراجعه و مجوز توزیع را اخذ کنند.

کد خبر 1081592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha