معرفی مشاغل با کمک جوانان خلاق روستایی

ملکی گفت: جوانان خلاق این کانون جهت آشنایی اعضا با شغل های مختلف با کمک افراد ماهر درباره در آمد و شیوه کار کردن صحبت و گفتگو می کنند.

محمدرضا ملکی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کانون های روستایی در فصل تابستان بدلیل حجم بالای کارهای کشاورزی برنامه های خاصی ندارند.

 

مسئول کانون روستایی  شهدای مدافع  صحنه افزود: جوانان و نوجوانان  با شور و اشتیاق خاصی تمامی مراسمات مذهبی ، ولادت ها ، اعیاد ، ماه محرم عزاداری و نوحه خوانی را با حضور اعضا و مردم روستا برگزار کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان و شب های احیا با رعایت پروتکل های بهداشتی  و فاصله گذاری اجتماعی کرسی  قرآن، کلاس های احکام   برگزار و هر روز  نماز مغرب و عشاء بصورت جماعت برگزار شده است .

 

 

ملکی بااشاره به برنامه های سال جدید این کانون  تصریح کرد: در سال جدید ۱۳ نفر به اعضا کانون اضافه ،برگزاری کلاس های آنلاین فهما ،برپایی کلاس قرآن برای بچه های ۵ سال  و ۱۲ سال و کلاس های احکام و قرآن برای زنان روستایی که  سواد خواندن و نوشتن قران برگزار شد.

 

مسئول کانون روستایی  شهدای مدافع  صحنه  بااشاره به فرامین و رهنمود های رهبری  در جهت کمک های مومنانه  اظهار کرد: خانواده های نیازمند روستا شناسایی شد و با حفظ آبرو  گوشت گرم و اقلام معیشتی مثل برنج ، گوشت ،روغن ،رب و ماکارونی تهیه و توزیع شده  و در ماه

 

وی گفت: به علت اینکه الان تابستان وقت کار کشاورزی است کودکان نیز مشغول به کار کشاورزی هستند و وقت خالی ندارند و این مسئله که به علت عدم  رسیدگی به کانون  نتوانستیم برای اوقات فراغت کودکان کم سن کاری انجام دهیم و برای برگزاری برنامه  اوقات فراغت و کلاس های اموزشی کودکان نیاز به بودجه است که ما بودجه کافی نداریم.

کد خبر 1081603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha