یاد و نام شهدای رسانه در طول هفته خبرنگار گرامی داشته می شود

رضایی گفت: امروز اولین برنامه هفته خبرنگار را شاهد بودیم و برنامه های متعددی به پاسداشت خبرنگاران در دستور کار است که در طول این هفته یاد و نام شهدای رسانه و شهدای عرصه سلامت را گرامی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی رضایی»، امروز (سه شنبه 12 مرداد) در مراسم آغازین هفته «خبرنگار» که با حضور مدیران مسئول، خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف فارس در جوار تربت پاک شهید مدافع سلامت «سعید شفاعت» برگزار شد، گفت: خدا توفیق داد که امروز در آغاز هفته خبرنگار با حضور در جوار تربت پاک شهدای سلامت تجدید عهد و میثاق دیگری با شهدا را شاهد بودیم.

مسئول بسیج رسانه فارس با یادآوری این مطلب روز خبرنگار روزی است که یک خبرنگار در بیرون از مرزهای ایران اسلامی، جان خود را برای رساندن پیام مظلوم و ندای انسانیت توسط شقی ترین انسان ها از دست داد، تاکید کرد: امروز اولین برنامه هفته خبرنگار را شاهد بودیم و برنامه های متعددی به پاسداشت خبرنگاران در دستور کار است که در طول این هفته یاد و نام شهدای رسانه و شهدای عرصه سلامت را گرامی داریم.

وی از تجلیل چهره های ماندگار رسانه ها خبر داد و گفت: در برنامه های مختلف از ظرفیت صدا و سیما برای معرفی و طرح دیدگاه های اصحاب رسانه استفاده خواهد شد.

رضایی با تاکید بر اینکه در یک جلسه با حفظ پروتکل ها از همه اصحاب رسانه ها دعوت خواهیم کرد و از اصحاب رسانه تجلیل می شود، تاکید کرد: در این برنامه که در فضای باز برگزار می شود بخشی از زحمات خبرنگاران را پاس خواهیم داشت.

کد خبر 1081684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha