تولید موشن گرافیک از فعالیت های کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان از تولید موشن گرافیک «ماح» شرحی از فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم به همت گروه رسانه ای این کانون خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از جمله کانون های فعال در سطح کشور است که تا کنون موفق شده در جشنواره های کشوری به صورت پیاپی حائز رتبه های برتر شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: به منظور معرفی این کانون، فعالیت ها و برنامه های آن در سطح کشور و از سوی گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون «دوستان آسمانی»، موشن گرافیک معرفی فعالیت ها، ظرفیت و توانمندی های این مجموعه فرهنگی تولید شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این موشن گرافیک با زمان چهار دقیقه و 44 ثانیه عمده فعالیت های این کانون را به تصویر کشیده است، عنوان کرد: در موشن گرافیک «ماح»، فعالیت های فرهنگی، هنری، اعتقادی، مذهبی، اجتماعی و... کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از ابتدای تشکیل پایگاه مقاومت بسیج در سال 71 تا کنون به نمایش در آمده است.

 

گواهیان عنوان کرد: با تلاش بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری، پایگاه مستقر در این کانون رتبه نخست کشوری در سال های 85، 92، 95، 96، 97، 98 و 99 را کسب کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی و هنری از هزار و 400 نفر نیروی فعال برخوردار است، اظهار کرد: به طور متوسط هر روز بیش از 500 نفر از بچه های مسجد در نمازجماعت حضور پیدا می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه این کانون دارای کتابخانه مجهز است، عنوان کرد: این کتابخانه دارای 15 هزار جلد کتاب و 750 نفر عضو است.

کد خبر 1081686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha