ضرورت معلم با کیفیت برای نظام یادگیری کیفی

حاجی میرزایی با بیان اینکه باید برای نظام یادگیری با کیفیت معلم با کیفیت داشته باشیم، تصریح کرد: معلمان با ریشه های جامعه مواجه هستند و ‌آن ها را پرورش می دهند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، آیین رونمایی از مجموعه 31 جلدی تاریخ تربیت معلم در ایران امروز سه شنبه 12 مرداد ماه برگزار شد.

 

در این مراسم، «محسن حاجی میرزایی»، وزیر آموزش و پرورش گفت: باید امر تربیت معلم در صدر اولویت ها قرار گیرد زیرا معلم سرمایه جامعه است.

 

وی افزود: معلمان آینده سرزمین را می سازند و کیفیت زندگی و پرورش را تعیین می کنند.

 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید برای نظام یادگیری با کیفیت معلم با کیفیت داشته باشیم، تصریح کرد: معلمان به عنوان افرادی که با ریشه های جامعه مواجه هستند و آنها را پرورش می که دایم در حال دگرگونگی و تغییر هستند، کار پیچیده ای دارند ولی سیاستمداران بر روی درختان این ریشه کار می کنند.

 

وی با بیان اینکه باید شایسته ترین هر جامعه ای معلمان آن جامعه را تربیت کنند، گفت: به همین دلیل اهمیت و جایگاه فرهنگیان مشخص شده است.

 

حاجی میرزایی گفت: انسان های جامعه سرمایه ها و بالاترین ارزش هستند که باید پرورش یابند و آنها به دست معلمان پرورش می یابند و ما باید شایستگی هایمان را در حوزه تربیتی به رخ دنیا بکشانیم.

 

وی ادامه داد: باید بتوانیم جلوه ای از تربیت معلم را به دنیا نشان دهیم تا جامعه اسلامی در مسیر تمدن سازی نوین قرار گیرد.

 

 

 

 

کد خبر 1081689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha