لزوم استفاده از ظرفیت ‌های ملی و استانی برای انتقال آب خلیج فارس به فارس

عزیزی گفت: باید با استفاده از ظرفیت ‌های ملی و استانی بر روی راهبرد تعریف شده انتقال آب خلیج فارس به استان با قدرت متمرکز شویم تا هر چه زودتر به ثمر برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (سه شنبه 12 مرداد) در سومین نشست رسمی شورای راهبردی انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس در اداره کل «صمت» گفت: شورای راهبردی انتقال آب خلیج فارس به استان، عملیات خوبی را از 26 تیر امسال در پیش گرفته است.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: باید با استفاده از ظرفیت ‌های ملی و استانی بر روی راهبرد تعریف شده در این زمینه با قدرت متمرکز شویم تا هر چه زودتر به ثمر برسد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر، شرایط برای انجام یک حرکت بزرگ در استان فارس مهیا شده است و آیندگان نتایج این حرکت مهم را با توجه به کمبود ذخایر آب درک خواهند کرد.

وی با اشاره به سفر خود به استان اصفهان و رایزنی با مسئولان این استان در زمینه همکاری های مشترک در حوزه راه و آب بیان کرد: با رایزنی با اصفهان، فضای خوبی ایجاد شده تا آب را از خلیج فارس به سراسر استان فارس برسانیم و به دلیل اینکه آب به اصفهان نیز منتقل می شود، در این مسیر فارس نیز سیراب خواهد شد.

عزیزی تاکید کرد: با تشکیل دولت جدید باید سطح انتظارات خود را از وزرای جدید مشخص کنیم و لازم است به یک راهبرد مشخص در زمینه پروژه های مهم برسیم.

خاطر نشان می شود، عملیات لوله گذاری خط انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس 26 تیر سال جاری با حضور اعضای مجمع نمایندگان استان فارس و معاون وزیر صمت در لامرد کلید خورد و تاکنون 800 متر لوله گذاری این خط انتقال از خلیج فارس به سمت لامرد انجام شده است.

کد خبر 1081792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha