ستاد استانی مقابله با کرونا خواستار انسداد محورها و ممنوعیت تردد به گیلان شد

​قاسم‌نژاد با بیان اینکه ستاد استانی مقابله با کرونا خواستار انسداد محورها و عدم تردد به گیلان است گفت: بحث انسداد راه‌ها امروز در قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا مطرح شد اما هنوز تصمیم نهایی در مورد آن اتخاذ نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمود قاسم‌نژاد» امروز (سه‌شنبه، 12 مرداد) در گفت‌وگوی خبری برگزاری جلسه مقابله با کرونای استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: ستاد استانی مقابله با کرونای استان گیلان خواستار انسداد محورها و عدم تردد به گیلان است و پیشنهاد آن را هم با کشور مطرح کرده است.

 

جانشین رییس ستاد مقابله با کرونای گیلان الزامات برگزاری جلسه مقابله با کرونای استان گیلان را برشمرد و در مورد اینکه چه موضوعاتی در این جلسه مورد بررسی قرار می‌گیرد عنوان کرد: با توجه به شیوع بالای کرونا در گیلان و شمار بالای بیماران سرپایی که به مراکز درمانی استان مراجعه می‌کنند، حسب دستور استاندار این جلسه برگزار شد.

 

قاسم‌نژاد از حضور اعضای ستاد و مسئولان نظارتی استان گیلان در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا گیلان در راستای اتخاذ راهکاری اساسی برای وضعیت فعلی گیلان خبر داد و تصریح کرد: مردم دغدغه دارند و نهادهای نظارتی هم مکاتباتی داشتند که همه این موارد در جلسه امروز مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه هنوز مصوبات ستاد مقابله با کرونای گیلان تکمیل نشده است و این جلسه تا ساعت21 امشب ادامه دارد ابراز داشت: تشدید نظارت بر اصناف و اماکن و ادارات، پوشش حداکثری واکسیناسیون و همچنین معرفی اصناف و رستوران‌های متخلف به دستگاه قضایی از جمله مهم‌ترین موضوعات مورد بحث این جلسه است.

 

جانشین رییس ستاد مقابله با کرونای گیلان کاهش نیروها و پرسنل ادارات و الزام آن‌ها به این امر را از دیگر تاکیدات ستاد مقابله با کرونای استان اعلام کرد و افزود: پیشنهادهایی در مورد عدم تردد و انسداد محورهای گیلان هم مطرح شد که به سطح ملی انتقال می‌دهیم زیرا ستاد ملی اعلام کرده نبایستی تصمیمات ستادهای استانی با تصمیمات کشوری مغایرت داشته باشد.

 

قاسم‌نژاد با بیان اینکه ستاد استانی مقابله با کرونای استان گیلان روی بحث انسداد محورها و عدم تردد به گیلان تاکید دارد از اطلاع رسانی کامل مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونای گیلان تا ساعاتی دیگر خبر داد و خاطرنشان کرد: بحث انسداد راه‌ها امروز در قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا مطرح شد اما هنوز تصمیم نهایی در مورد آن اتخاذ نشده است.

کد خبر 1081798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha