​رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آران و بیدگل کمتر از ۳۰ درصد است/آماده سازی اورژانس امام برای بستری بیماران

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان به کمتر از ۳۰ درصد رسیده است.

دکتر اعظم باقری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: وضعیت رعایت شیوه‌ نامه‌ های بهداشتی در شهرستان آران و بیدگل روند کاهشی داشته است و در صورت ادامه این روند، هفته‌های بسیار سخت و جانسوز برای شهروندان و کادر درمان خواهیم داشت.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با ابراز نگرانی از وضعیت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این شهرستان گفت: اکنون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان به کمتر از ۳۰ درصد رسیده و زمینه برای انتقال بیشتر بیماری، مستعد شده است. 

 

باقری ادامه داد: متاسفانه مجالس عروسی، محافل سوگواری، تجمع در آرامستان ها و برپایی سایر آیین‌ها در مناطق مختلف شهرستان آران و بیدگل همچنان ادامه دارد و مردم تا حدودی نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بی تفاوت شده اند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل افزود: تا زمانی که ۷۰ تا ۸۰ درصد مردم واکسینه نشوند، تنها راهکار، رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است و  نباید به وضعیت فعلی خوش‌بین بود.

 

باقری ادامه داد: هم اکنون ۱۸۴ بیمارمبتلا به کرونا در شهرستان آران و بیدگل بستری هستند که نزدیک به ۱۲۰ بیمار مراجعه‌کننده در بیمارستان بستری موقت شده اند.

 

وی افزود: همچنین ۶۰ بیمار بدحال مبتلا به کرونا هم در بیمارستان سیدالشهدا (ع) بستری هستند و درصددیم اورژانس امام خمینی(ره) این شهرستان هم برای بستری بیماران کرونایی آماده شود. /

کد خبر 1081803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha