۲۶۴ نیروی آموزشی مقطع ابتدایی سازماندهی شدند

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: ۲۶۴ نفر نیروی آموزشی مقطع ابتدایی در شیروان سازماندهی شدند.

«مظفر نادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: ۲۶۴ نفر نیروی آموزشی ابتدایی شهرستان شیروان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ که از طریق سامانه فرم های الکترونیکی شرکت کرده بودند طی دو روز سازماندهی شدند.

 

 

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان عنوان کرد: سازماندهی نیروها در تمام مقاطع تحصیلی هر ساله انجام می شود که قبل از شروع سال تحصیلی جدید انجام می گیرد.

 

 

نادری با اشاره به سی و پنجمین اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش استان خراسان شمالی اضافه کرد: همزمان با سراسر کشور سی و پنجمین اجلاس سراسری مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور در خراسان شمالی به صورت ویدئو کنفراس برگزار شد.

 

 

وی تصریح کرد: تحول و منابع انسانی، تحول در برنامه‌های درسی کتاب و مواد آموزشی، نوآوری در روش های سنجش و ارزشیابی و تضمین کیفیت، چگونگی صیانت از امنیت و سلامت جسمی و روانی دانش آموزان از جمله موضوعاتی بود که در این اجلاس به آن پرداخته شد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: معلم و خانواده، مرور دستاوردها و تجارب نظام‌های آموزشی کشورهای مختلف در دوران کرونا، تحول و برقراری عدالت در فرصت‌های یادگیری، تمهیدات ایجاد شده برای شروع سال تحصیلی جدید از سوی وزارت بهداشت، پروژه مهر و جهت‌گیری‌های شورای عالی آموزش‌ و پرورش در تحقق سند تحول بنیادین، از دیگر موضوعاتی بود که در این اجلاس به آن پرداخته شد.

 

 

 30 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

 

 

کد خبر 1081876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha