صندوق بیمه روستائیان و عشایر تقویت شود

خسروی بر معرفی مزایای بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر به جامعه هدف تأکید کرد و گفت: این صندوق بیمه ای باید در مناطق روستایی استان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (۱۳مرداد) در دیدار مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان جنوبی به تبیین توصیه‌های امام علی(ع) به مالک اشتر در خصوص ضرورت توجه به اقشار ضعیف و نیازمندان پرداخت و اظهار کرد: بر همین اساس چون این بیمه افراد سطح پایین جامعه را تحت پوشش قرار می دهد، طرح خوبی است که باید تبلیغ شود تا مردم بتوانند از مزایای آن بهتر استفاده کنند.

 

وی با اشاره به نقش اثرگذار روستائیان در  تحولات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور، تأکید کرد: صندوق بیمه اجتماعی روستائیان باید در مناطق روستایی استان تقویت شود.

 

خسروی ادامه داد: برای گسترش پوشش بیمه اجتماعی جامعه هدف که از اقشار مولد و در عین حال آسیب‌پذیر هستند در مجلس از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و در راستای توانمندسازی و حفظ سلامت روحی و روانی خانواده های بی بضاعت از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۱۰۰ هزار خانوار استان فاقد پوشش بیمه هستند، گفت: این شایسته نیست که طبقه پایین جامعه که همواره زحمات انقلاب بر روی دوش آنهاست و بیشترین شهدا را تقدیم این انقلاب کردند از هیچ پوشش بیمه ای برخوردار نباشند.

 

وی بیان کرد: باید مزایای بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر به صورت گسترده از طریق دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مرتبط به جامعه هدف معرفی شود.

 

 

کد خبر 1081889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha