مدیریت در لوای انقلاب اسلامی یک مجموعه واحد است/ نگاه به سلسله مدیریت باید پیوسته باشد

نماینده ولی فقیه امام جمعه کاشان گفت: مدیریت در لوای انقلاب اسلامی یک مجموعه متصل، واحد و به هم پیوسته است و با وجود تغییرات مدیریتی اگر همه خدمات را در بردارنده نظام اسلامی و ولایت بدانیم زیباست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، آیت‌الله‌ عباسعلی سلیمانی در مراسم اعطای نشان افتخار سیلک و آیین پایانی دومین سمپوزیوم ملی مجسمه‌سازی، با اشاره به روایتی از امام جعفر صادق(ع) مبنی بر استقبال از نوجوان صاحب علم و اندیشه گفت: «قدرشناسی»، سیره عملی امام صادق(ع) و بزرگان دین ماست.

 

نماینده ولی فقیه امام جمعه کاشان در ادامه با اشاره به تغییر دوران مدیریتی در شهر و کشور خاطرنشان کرد: مدیریت در لوای انقلاب اسلامی یک مجموعه متصل، واحد و به هم پیوسته است. 

 

آیت الله سلیمانی افزود: برخی زیرساخت‌ها را مهیا می‌سازند و بعضی دیگر آن را در سفره مردم قرار می‌دهند اگر قطعه‌ای را از قطعات دیگر جدا بدانیم جفاست و اگر با وجود تغییرات مدیریتی همه خدمات را در بردارنده نظام اسلامی و ولایت بدانیم زیباست.

 

وی، با تأکید بر لزوم استفاده از نیروهای کیفی و کارآمد و در مقام مشاور به عنوان سرمایه آینده، بهره‌گیری از اندوخته‌های افراد که حاصل تجربیات سال‌هاست را خواستار شد و تصریح کرد: نگاه ما به سلسله مدیریت در ادوار مختلف باید پیوسته و نه گسسته باشد.

 

امام جمعه کاشان، همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه حق، رونمایی از سردیس سرداران شهید را اتفاقی ارزنده دانست و در عین حال نکات و نقطه‌نظراتی پیرامون ضرورت حضور افتخارآفرینان عرصه ایثار و شهادت منطقه در این گونه رویدادها ارائه کرد.

 

وی، همچنین با اشاره به افتتاح تالار شهر و نیز طراحی زیبا و موارد به کار رفته در آن، مومنین را شایسته استفاده از مواهب و زیبایی‌ها به شرط جلوگیری از اسراف دانست.

کد خبر 1081915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha