چالش ارائه خدمت به مردم به دلیل ابتلای کارمندان به کرونا

حمیدی به میزان ابتلای کارمندان دولت به کرونا در گرگان اشاره کرد و گفت: در روز گذشته بخشداری مرکزی ما نیروی برای ارائه خدمت به مردم نداشت.

«محمد حمیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در شهر گرگان از تمامی محدودیت هایی که در فعالیت های اجتماعی اعمال می شود متناسب با مصوبه ستادملی کرونایی کشور اهتمام داشیم.

 

فرماندار گرگان  ادامه داد: برگزاری هر گونه مراسم به ویژه عروسی و عزا ممنوع است، هر ساله قبل از محرم مراسم عروسی برگزار می شود و امسال نیز متاسفانه شاهد برگزاری این مراسمات هستیم.

 

حمیدی بیان کرد: مکان های برگزاری این مراسم ها از سوی اداره بهداشت به مقام قضایی معرفی می شوند و انتظار داریم مردم همکاری بیشتری داشته باشند.

 

وی افزود: محدودیت هایی برای فعالیت گروه دو، سه و چهار در نظر گرفته شده و بسیاری از بازاریان در این پیک کمتر با ما همکاری می کنند و با وجود تذکرات زیاد تعدادی از این بازاریان به تعزیرات معرفی شدند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: تالارها تعطیل است و از برگزاری مراسمات در تالارها جلوگیری می کنیم ولی متاسفانه در مکان های غیررسمی نسبت به برگزاری مراسم اقدام می شود.

 

حمیدی تاکید کرد: براساس پروتکل ها و مصوبه ستادکرونا باید دستگاه های اجرایی با یک سوم ظرفیت در محل کار حاضر شوند ولی متاسفانه تعداد زیادی از کارمندان ما به کرونا مبتلا شدند و در بخش ارائه خدمات به مردم با مشکل رو به رو هستیم.

 

وی با بیان اینکه در روز گذشته بخشداری مرکزی ما نیروی برای ارائه خدمت نداشت، افزود: بازاریان ما نسبت به دوره قبل متفاوت است و انتظار داریم که همکاری اصناف با ستاد کرونا بیشتر شود.

کد خبر 1081931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha