تفرجگاه‌ها و اقامتگاه‌های گردشگری فومن تعطیل شد

محسنی بر لزوم بسته بودن تمام پاساژها، تفرجگاه‌ها و اقامتگاه‌های گردشگری شهرستان تاکید کرد و گفت: شهرداری فومن نسبت به اطلاع رسانی مناسب درخصوص ممنوعیت نصب چادر و تعطیلی بازار هفتگی سه شنبه ها اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «محمدرضا محسنی» امروز(چهارشنبه، 13مرداد) در جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان با اشاره به ضرورت و اهمیت اقدامات لازم به منظور رسیدگی به وضعیت قرمز شهرستان اظهار کرد: 19 بستری و یک نفر فوتی بر اثر کرونا در شهرستان امروز اتفاق افتاده است.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه احتمال اتصال پیک پنجم به ششم وجود دارد افزود: تا کنون آستانه تحمل و تاب آوری اجتماعی مردم مورد ملاحظه قرار گرفته و اکنون با توجه به وضعیت فوق‌العاده بیماری در کشور و استان، ضرورت دارد با حداکثر جدیت و قاطعیت نسبت به اعمال محدودیت‌های لازم جهت کنترل و کاهش شیوع بیماری اقدام کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در میان جمعیت ۱۸ سال در شهرستان، ۲۶.۵ درصد واکسینه دوز اول شده‌اند گفت: این روند باید با جدیت ادامه یابد.

 

محسنی با مورد توجه قرار دادن اقدامات شهرستان در افزایش و تنوع مراکز واکسیناسیون عمومی، بر لزوم همکاری کامل و بسیج امکانات و ظرفیت‌های شهرستان برای کمک به کادر بهداشت و درمان تاکید و تصریح کرد: این معاضدت با حداکثر میزان ممکن باید صورت پذیرد.

 

فرماندار فومن انجام گشت‌های مشترک را در دو نوبت صبح و عصر مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: کلیه ادارات مربوطه با عوامل گشت مشترک همکاری لازم را خواهند داشت و شیفت‌بندی مربوطه به منظور انجام مستمر گشت مشترک انجام شود.

 

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی در بسته شدن قهوه خانه‌ها و سفره خانه‌های سنتی باید فعالانه و با جدیت ورود کند تا زمینه لازم برای کاهش شیوع بیماری فراهم شود.

 

محسنی با اشاره به تشکیل ۱۳ گروه گشت مشترک در شهرستان اظهار کرد: از ظرفیت ادارات عضو ستاد کرونای شهرستان باید حداکثر استفاده شود و بخشداران با جدیت و به طور مستمر بخش متبوع خود را مورد پایش قرار خواهند داد.

 

فرماندار فومن افزود: در بخش مرکزی چهار گروه و در بخش سردارجنگل دو گروه شامل عوامل بخشداری، انتظامی و نمایندگان ادارات متولی، دهیاران و بسیج به پایش خواهند پرداخت.

 

وی با تاکید بر لزوم بسته بودن مهمانسراهای کلیه ادارات دولتی، اتاق اصناف را مکلف به اطلاع رسانی مناسب و گسترده درخصوص محدودیت‌ها برای اصناف و بازار کرد.

 

محسنی با تاکید بر لزوم بسته بودن کلیه قهوه خانه‌ها، سفره خانه‌ها، مهمانسراها، مهمانپذیرها و واحدهای صنفی مشابه در کل شهرستان، از هماهنگی به منظور برخورد قانونی با متخلفان و ناقضان این محدودیت‌های فوق العاده به عنوان افراد مخل قانون خبر داد.

 

فرماندار شهرستان در ادامه سخنان خود بر لزوم بسته بودن تمام پاساژها، تفرجگاه‌ها و اقامتگاه‌های گردشگری شهرستان تاکید و خاطرنشان کرد: شهرداری فومن نسبت به اطلاع رسانی مناسب درخصوص ممنوعیت نصب چادر و تعطیلی بازار هفتگی سه شنبه ها اقدام کند.

کد خبر 1081952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha