اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در ۷ پایگاه بسیج

قنبری از اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در هفت پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان آستارا خبر داد.

«بهزاد قنبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: در هفت پایگاه مقاومت بسیج در شهر آستارا و بخش مرکزی و لوندویل؛ طرح واکسیناسیون کرونا اجرا می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه در پایگاه های مقاومت بسیج شهید فیض الهیان و شهید خلیلی تزریق واکسن به شهروندان لوندویلی انجام می شود، افزود: واکسیناسیون کرونا در شهر آستارا در پایگاه شهید آهنی، پایگاه شهید شیارکار و پایگاه شهید نوروزی انجام می شود.

 

وی تصریح کرد: در بخش مرکزی آستارا نیز  پایگاه بسیج شهید بنی خادمی باغچه سرا و پایگاه سیار شهید وطن دوست روستای عنبران برای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در نظر گرفته شده است.

 

قنبری با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا علاوه بر عوامل شبکه بهداشت و درمان؛ فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج و سه بسیجی نیز روزانه در پایگاه های مقاومت بسیج به پیشبرد این طرح کمک می کنند، گفت: ۱۵ نیروی بسیجی از سوی بسیج جامعه پزشکی برای تزریق واکسن به شهروندان آموزش دیده و در پایگاه های مقاومت بسیج، واکسیناسیون کرونا را انجام می دهند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا به همکاری ۲ همکار بازنشسته واحد بهداشت و درمان سپاه در قالب اجرای طرح واکسیناسیون اشاره کرد و افزود: امکانات لازم پایگاه های مقاومت نیز در راستای اجرای طرح واکسیناسیون در اختیار عوامل طرح مذکور قرار گرفته و اطلاع رسانی های لازم نیز از طریق فضای مجازی و حقیقی برای واکسیناسیون مردم انجام شده است.

کد خبر 1081959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha