برگزاری طرح «شمیم خدمت» در بقاع متبرکه خراسان جنوبی

حجت الاسلام بخشی پور گفت: طی یک ماه آینده طرح «شمیم خدمت» با هدف آموزش، توانمندسازی و اشتغال زایی افراد کم برخوردار در جوار بقاع متبرکه خراسان جنوبی در راستای تحقق شعار امسال اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «پرویز بخشی پور» امروز (13 مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر موضوع جهش و رونق تولید داخلی سازمان اوقاف و امور خیریه اقدام به برگزاری طرح «شمیم خدمت» کرده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: طرح «شمیم خدمت» با هدف آموزش، توانمندسازی و اشتغال زایی و بازاریابی و فروش محصولات تولیدی اجرا می شود و سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای اجرای این طرح با شعار «هر خانه، یک کارخانه» در جوار بقاع متبرکه به دنبال این است تا زمینه اشتغال برای افراد کم برخوردار فراهم کند.

 

وی با بیان اینکه شعار امسال به بحث رونق تولید و اقتصاد داخلی دارد، گفت: سازمان اوقاف با اجرای طرح «شمیم خدمت» به خوبی می تواند وظیفه خود در راستای رونق تولید و اشتغال زایی را انجام دهد.

 

حجت الاسلام بخشی پور در ادامه بیان کرد: در گام نخست اجرای این طرح در شهرهای خراسان جنوبی به همت بقاع متبرکه بحث آموزش در دستور کار قرار می گیرد و از محل کمک خیرین وسایل و ابزار کار برای علاقمندان تهیه خواهیم کرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: بحث بازاریابی و فروش محصولات این افراد نیز در دستور کار بقاع متبرکه قرار خواهد گرفت.

 

وی در پایان با بیان اینکه نشست تخصصی با کارآفرینان برتر در دهه وقف برگزار می شود، گفت: بعد از اجرای طرح «شمیم خدمت» از کارآفرینان نمونه در سطح استان تجلیل به عمل خواهد آمد و در هر شهرستان یک بقعه متبرکه به عنوان مجری طرح طی یک ماه آینده کار خود را آغاز خواهند کرد.

 

 

 

کد خبر 1081965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha