۱۴۰ واحد مسکونی مددجویی در لرستان احداث می شود

سرهنگ جهانبخش با بیان اینکه به همت بسیج سازندگی استان لرستان ۳۶۰ واحد مسکونی مددجویی در استان لرستان احداث و تحویل شده است، گفت: طی سالجاری ۱۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان احداث می شود.

« سرهنگ احسان جهانبخش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد،  اظهار داشت: پنج هزار واحد مسکونی مددجویی در سراسر کشور احداث می شود.

 

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان افزود: امسال در مجلس شورای اسلامی ردیفی با اعتبار سه هزار میلیارد تومان برای ساخت ۵۰ هزار مسکن محرومان پیش‌بینی ‌شده است که امیدواریم ساخت این واحدهای مسکونی ظرف ۲ سال آینده به نتیجه برسد.

 

وی بیان کرد:  سهم استان لرستان از این تعداد واحد مسکونی 2 هزار و 500 مکسن مددجویی است.

 

سرهنگ جهانبخش ادامه داد: به همت بسیج سازندگی  360 واحد مسکونی مددجویی در استان لرستان احداث و تحویل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری هم تعداد 140 واحد مسکونی مددجویی در استان لرستان به همت بسیج سازندگی استان احداث و تحویل افراد تحت پوشش می شود.

 

سرهنگ جهانبخش ادامه داد:  یکی از چالش‌های اصلی مردم بحث داشتن مسکن مناسب است که بخش زیادی از سبد خانوار را به خود اختصاص می‌دهد و این مشکل برای محرومان و افراد بی بضاعت دوچندان است.

 

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان اظهار کرد: با اشاره به اینکه یکی از ابعاد توانمندسازی مددجویان موضوع تامین مسکن است، افزود: ساخت مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت با همکاری نهادهای دیگر از جمله بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سپاه و کمک‌های مردمی به طور جدی در حال انجام است.

 

گفتنی است، شامگاه‌(۱۲ مرداد) در مراسم افتتاح ۳۵۰ واحد مسکونی مددجویان لرستان،  که با حضور « سعید زارع» رئیس مرکز برنامه‌ریزی و پژوهش کمیته امداد امام خمینی(ره)، برگزار شد، در آیینی از تلاش های مسئول بسیج سازندگی استان لرستان تجلیل شد.

کد خبر 1082006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha