آزادگان سند مقاومت ملت ایران در برابر کفر جهانی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: آزادگان و جانبازان سند افتخار و مقاومت ملت ايران در برابر کفر جهاني هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، رضا نجفی در آستانه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان سقز ضمن گرامیداشت این ایام اظهار کرد: فرزندان غیور و سرافراز ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس به اسارت دشمن بعثی درآمدند و سال‌ها با تحمل شکنجه‌ها و درد غربت، برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار دفاع مقدس افزودند.

 


وی افزود: آزادگان غیور در دوران اسارت، ذره‌ای از آرمان‌ها و اعتقادات خود کوتاه نیامدند و همچنان به دفاع از موجودیت انقلاب، شرف و عظمت ایران پرداختند و اکنون نیز پس از گذشت سال‌ها، همچنان همان روحیه مقاومت و ایستادگی را حفظ کرده‌اند.

 


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با تجليل از مقام آزادگان سرافراز ميهن اسلامي، بر لزوم حاکميت فرهنگ و روحيه ايثار، ايمان و از خود گذشتگي در جامعه تاکيد کرد و گفت: اين روحيه در آزادگان عزيز که سرمايه‌هاي انقلاب هستند وجود دارد.

 


نجفی مقاومت و پايداري را برجسته‌ترين و بارزترين ويژگي آزادگان دانست و افزود: آزادگان و جانبازان سند افتخار و مقاومت ملت ايران در برابر کفر جهاني هستند و امروز اقتدار و موفقيت‌هاي نظام و کشور اسلامي مرهون مجاهدت‌ها و جانفشاني‌هاي رزمندگان اسلام است.

 

وی درادامه این دیدارها با حضور درمنزل خانم فاطمه محمدی همسرشهیدمصطفی محمدی ومادر شهیدحسین محمدی که هم اکنون 117 سال سن دارند با تجلیل ازاین شیرزن ایثارگرکه تنها فرزند ذکورخود را تقدیم میهن عزیزاسلامی کرده ابرازداشت: امثال این مادربزرگواراسوه‌های بزرگ صبر و مقاومت و ایثارهستند که خدمت به آنان مایه فخر ومباهات خادمین به این قشرمعزز است. 

کد خبر 1082007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha