دولت سیزدهم باید با روحیه جهادی برای رفع مشکلات مردم تلاش کند

حجت‌الاسلام آذرافروز خواستار توجه دولت سیزدهم به سیستم علمی، نیروی انسانی و جوانان نخبه جهت رفع مشکلات کشور و مردم شد و گفت: لازم است این دولت معتقد به مردم و ظرفیت‌های داخلی باشد و با روحیه جهادی برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

«حجت‌الاسلام حسن آذرافروز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه روز گذشته حکم ریاست جمهوی حجت‌الاسلام رئیسی توسط مقام معظم رهبری تنفیذ شد اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب پس از تنفیذ، تمام ساختار اجرایی کشور را به دست می‌گیرد و بعد از رهبر معظم انقلاب به عنوان دومین شخص مملکت به حساب می‌آید.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان افزود: رئیس جمهور مسئولیت اداره مردم کشور را بر عهده دارد و تمام فرمان‌های امور اجرایی از سمت وی داده می‌شود.

 

وی اذعان کرد: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در کشور شاهد وجود ضعف‌ها و عقب‌گردهایی در زمینه‌های مختلف بودیم که این مسئله، بی‌اعتمادی از سمت مردم نسبت به دولت و نظام جمهوری اسلامی را به همراه داشت و باعث شد دولت سیزدهم حساسیت خاصی داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز با بیان اینکه رئیس جمهور باید هر چه سریع‌تر دولت خود را تشکیل دهد و به مولفه‌هایی که مقام معظم رهبری تاکید داشتند توجه کند ادامه داد: لازم است دولت سیزدهم معتقد به مردم و ظرفیت‌های داخلی باشد و با روحیه جهادی برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

 

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود دولت سیزدهم در کنار مردم باشد و از ظرفیت مردم استفاده کند چرا که ما هر وقت مردم را در سیستم اداره دولت دخیل دانسته‌ایم، به پیشرفت‌های خیلی خوبی دست پیدا کرده‌ایم.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک خواستار توجه دولت سیزدهم به سیستم علمی، نیروی انسانی و جوانان نخبه جهت رفع مشکلات کشور و مردم شد و بیان کرد: ضرورت دارد صداقت با مردم و مشورت و استفاده از ظرفیت جوانان، نخبگان و فرهیختگان در اولویت کار دولت سیزدهم قرار داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: مردم تحمل شنیدن و دیدن فسادهای اداری و مدیریتی را ندارند و دولت سیزدهم موظف است در مقابله با فساد در مدیران رده پایین، میانه و سطوح بالا مماشات نکند و برخورد جدی را انجام دهد.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز یاد آور شد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مشکلاتی در کشور وجود دارد اما ظرفیت‌های موجود از این مشکلات بیشتر هستند، از این رو دولت سیزدهم باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند تا شاهد کاهش مشکلات و بهبود وضعیت اقتصادی کشور باشیم.

 

کد خبر 1082023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha