نهمین شب خاطره دفاع مقدس و انقلاب در باشت برگزار می شود

مدیر واحد مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نهمین شب خاطره دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با روایت گری خانم "کوکب حاتمی" در شهرستان باشت خبر داد.

میترا رفیعی، مدیر واحد مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه به خبرنگار شبستان گفت: این مراسم به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فردا(26بهمن) در مجموعه باغ هنر این شهر برگزار می شود و در آن سرکار خانم "کوکب حاتمی" از فعالان انقلاب اسلامی در استان به بیان خاطرات خود در خصوص مبارزات انقلاب می پردازد.

 

رفیعی افزود: این مبارز انقلابی مدت زیادی در زندانهای رژیم طاغوت تحت شکنجه ساواک بود.

 

وی اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت این حوزه تاکنون اقدام به برگزاری هشت شب خاطره دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با روایت گری رزمندگان و مبارزین انقلاب کرده است.

 

مدیر واحد مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، هدف از برگزاری این برنامه ها را انتقال مفاهیم والای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نسل جوان و نسل های آینده عنوان کرد و گفت: خاطرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گنجینه هایی با ارزش هستند که باید گردآوری و مکتوب شوند تا از خطر فراموشی در امان بمانند.

 

رفیعی عنوان کرد: مراسم شب خاطره دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هر ماهه به همت دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 108204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha