خادمیاران رضوی ۱۵کپسول اکسیژن به بیمارستان شهدا محمودآباد اهدا کردند

هاشمی نسب از اهدای ۱۵کپسول اکسیژن به بیمارستان شهدا شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: خادمیاران رضوی تلاش دارند با همکاری خیرین این تعداد به ۵۰کپسول اکسیژن برسد.

 «سیدعلی هاشمی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری با تاکید براینکه خادمیاران رضوی شهرستان محموآباد از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین و آسیب دیدگان کرونایی دریغ نمی کنند، اظهار کرد:خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) با تولید و توزیع ماسک و دیگر اقلام بهداشتی یاری رسان بیماران کرونایی و کادر درمان بوده اند.

 

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه روند خدمت رسانی به حوزه مقابله با کرونا تا مهار این ویروس ادامه دارد، گفت: در پی بروز وضعیت قرمز و فوق‌العاده کرونایی در شهرستان محمودآباد و افزایش تعداد بیماران کرونایی و کمبود کپسول اکسیژن در بیمارستان شهدا محمودآباد که برای بیماران کرونایی دارای مشکلات حاد تنفسی بسیار حیاتی می‌باشد، کانون سلامت دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد با همکاری تعدادی از کانون‌های دیگر از جمله کانون انصارالحسین (ع)، کانون ثامن‌الائمه، کانون پنج‌تن، کانون آهومحله، کانون ورزش و ... اقدام به انتشار فراخوان برای مساعدت جهت تهیه کپسول‌های اکسیژن کرده است.

وی بیان کرد: تا کنون تعداد ۱۵ دستگاه کپسول به ارزش ریالی حدوداً ۶۰۰میلیون ریال تهیه و به بیمارستان شهدا تحویل داده شد.

 

هاشمی نسب با بیان اینکه طبق اعلام بیمارستان شهدا تعداد ۵۰ دستگاه کپسول اکسیژن مورد نیاز است، یادآورشد: همچنین بیش از ۸۰۰ میلیون ریال به‌صورت نقدی جمع‌آوری شده که صرف خرید کپسول‌های اکسیژن جدید خواهد شد.

 

وی از تداوم روند تهیه کپسول اکسیژن برای بیمارستان کرونایی شهدا محمودآباد خبر داد و خاطرنشان شد: خادمیاران رضوی و خیرین می توانند برای ادامه حیات بیماران کرونایی در تهیه این کپسول ها یاری رسان دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد باشند.

 

کد خبر 1082087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha