توزیع ۱۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بشرویه در روز مباهله

فرمانده سپاه بشرویه گفت: به مناسبت بزرگداشت روز مباهله با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بشرویه در راستای اجرای رزمایش کمک های مومنانه ۱۶۰ بسته معیشتی و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

سرهنگ «مهدی حسنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت روز مباهله با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بشرویه مرحله دیگری از رزمایش کمک های مومنانه در محل کانون فرهنگی هنری عترت این شهرستان به اجرا در آمد.

 

فرمانده سپاه بشرویه در ادامه بیان کرد: بحث اجرای رزمایش کمک های مومنانه در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان و افراد آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا در شهرستان بشرویه در دستور کار قرار گرفته است و تاکنون اقداماتی خوبی در این زمینه انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه بحث توزیع ۱۶۰ بسته معیشتی در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: این بسته ها شامل برنج، رب، روغن، تن ماهی، ماکارونی و چای بوده که برای تهیه این بسته ها اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

فرمانده سپاه بشرویه در ادامه بیان کرد: طی مراسمی با حضور امام جمعه شهرستان بشرویه در این مراسم حدود ۲۰۰ بسته گوشت قرمز که از طریق برنامه تلویزیونی سمت خدا و کانون حضرت خدیجه (س) شهر قم و با همکاری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه شده بود در کنار بسته های معیشتی تهیه شده توسط سپاه پاسداران در اختیار مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بشرویه قرار گرفت و بین نیازمندان، توزیع شد.

 

سرهنگ‌حسنی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه کمک به نیازمندان در راستای اجرای رزمایش کمک های مومنانه بسیار خوب عمل کرده اند و توانسته اند گره ای از مشکلات نیازمندان و افراد آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا باز کنند.

 

وی در پایان گفت: به دنبال این هستیم تا بحث کمک های مومنانه تداوم داشته باشد و در ماه محرم نیز بحث توزیع بسته های معیشتی، غذای گرم و گوشت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

 

 

کد خبر 1082094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha