برگزاری گردهمایی ویژه مداحان در اراک

حجت الاسلام اختری از برگزاری گردهمایی ویژه مداحان به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم برگزار می شود خبر داد.

حجت الاسلام« رسول اختری» ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محروم و ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: برگزاری گردهمایی ویژه مداحان از جمله برنامه های این ادراه است که در روز پنج شنبه 14 مرداد سال جاری با سخنرانی حجت الاسلام واضحی از استاتید شهر مقدس قم در مسجد الزهرا(س) شهر اراک برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اراک افزود: این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی از ساعت 17:30 عصر با حضور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بحث نظارت، حمایت و ساماندهی تشکل های دینی از جمله مداحان است، بیان کرد: در این راستا کانون مداحان را داریم که در این راستا فعالیت می کند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هر ساله قبل از ایامی که هیئت های مذهبی و مداحان ما برنامه دارند، یک گردهمایی برگزار می کنیم، ادامه داد: این گردهمایی امسال نیز برگزار می شود در حالی که امسال با توجه به شرایط موجود یک سال ویژه است.

 

حجت الاسلام اختری با بیان اینکه همه رسانه های معاند به بهانه کرونا در صدد هستند که مراسم امام حسین(ع) را تعطیل کنند، ادامه داد: در برنامه های مختلف شاهد رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی هیئات مذهبی هستیم و از طرفی هم کرونا هست و سازمان تبلیغات و ستاد کرونا در این راستا جلساتی را به منظور چگونگی برگزاری مراسم برگزار کرده اند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: در این برنامه همه مداحان شهرستان اراک را در قالب یک گردهمایی دور هم جمع کردیم تا علاوه بر جمع بندی نقطه نظرات آنها، ضرورت کار، شعار سال، چگونگی رعایت پروتکل ها و مصوبات ستاد کرونارا بگویم تا برنامه ها با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

کد خبر 1082097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha