گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فارس با جشنواره «خاکریز دفاع مقدس»

آل ‌علی گفت: جشنواره «خاکریز دفاع مقدس» در استان فارس با هدف کیفیت بخشی به برنامه‌ های هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید مرتضی آل ‌علی»، امروز (چهارشنبه 13 مرداد) در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره استانی «خاکریز دفاع مقدس» با حضور فرمانده سپاه فجر فارس و مسئولان فرهنگی و هنری استان گفت: جشنواره «خاکریز دفاع مقدس» در استان فارس به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

مسئول ستاد کنگره «سرداران و 15 هزار شهید استان فارس» افزود: این جشنواره فرهنگی و هنری با محورهای سرودهای گروهی و انفرادی دفاع مقدس، تئاتر دفاع مقدس، پرده خوانی شهدا، بازخوانی مداحی عاشورایی رزمندگان دفاع مقدس به زبان مداحان حاضر و تهیه مستند از پدر و مادر، همسر و خانواده شهدا برگزار می ‌شود.

وی اضافه کرد: موضوعات فراخوان این جشنواره استانی، شامل دفاع مقدس، مقاومت، مکتب حاج قاسم، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت، شهدای شاخص شهرستان‌های استان فارس و فرهنگ عاشورایی است.

آل ‌علی اعلام کرد: جشنواره استانی «خاکریز دفاع مقدس» با هدف کیفیت بخشی به برنامه‌ های هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شده و برای ارسال آثار تا ٢٠ شهریور فرصت است.

وی ادامه داد: علاقمندان آثار خود را می توانند به نشانی دبیرخانه جشنواره به آدرس شیراز، بلوار پاسداران، جنب باشگاه فجر، ستاد کنگره «سرداران و 15 هزار شهید استان فارس» با کدپستی ١۴۴-٧١٨۵۵ و شماره تماس ٠٧١٣٨٣٣٠٨۵٨ و یا از طریق پیام‌ رسان‌ های سروش، ایتا و واتساپ به شماره ٠٩٣٠٧٨٨٠۶٨۵ ارسال کنند.

آل‌ علی تاکید کرد: مهلت ارسال آثار از ١٣ مرداد شروه شده و ٢٠ شهریور به اتمام می رسد و به ١۵ اثر منتخب نیز هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

کد خبر 1082099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha