بارگذاری ۱۱ هزار اثر قرآنی در سامانه بچه های مسجد

میرزایی نسب با اشاره به استقبال اعضای کانون های مساجد از چهاردهمین جشنواره قرآنی مدهامتان از بارگذاری ۱۱ هزاراثر قرآنی در سامانه بچه های مسجد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قم، مجتبی میرزایی نسب دبیر چهاردهمین دوره مسابقات کشوری قرانی مدهامتان ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور امروز با حضور در ستاد هماهنگی کانون های مساجد قم از اجرای مسابقات کشوری حفظ کل قران کریم برادران بازدید کرد.

 

وی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرگزاری شبستان  گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است که سیزده دوره متوالی در رشته های مختلف برگزار شد اما چهاردهمین دوره این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی برگزار شد.

 

میرزایی نسب با بیان اینکه 11 هزار نفر آثار قرآنی خود از جمله قرائت و .. را در سامانه بچه هاب مسجد ثبت کردند گفت: علاوه براین 11 هزار نفر 1800 نفر نیز در دو بخش حفظ جز 30 و حفظ کل ثبت نام کردند.

 

دبیر چهاردهمین جشنواره قرآنی مدهامتان افزود: بخش حفظ این دوره از مسابقات در مرحله استانی به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، خراسان رضوی و قم برگزار شد.

 

وی ادامه داد:میزبانی بخش حفظ کل خواهران به استان یزد و حفظ کل برادران به استان های قم و خراسان رضوی داده شد که در استان های یزد و خراسان رضوی کار به پایان رسیده و امروز هم استان قم بعد از سه روز  با میزبانی از 11 استان به کار مسابقات پایان می دهد.

 

 دبیر چهاردهمین جشنواره قرآنی مدهامتان با اشاره به طولانی شدن مراحل برگزاری مسابقات گفت: 11 هزار اثری که بارگذاری شده بود باید تک به تک دانلود و داوری می شد که زمان زیادی را از ما گرفت ضمن اینکه اصرارمان بر این بود که برای رعایت عدالت همه ی آثار توسط یک گروه داوری شود.

 

وی افزود: همچنین قرار بود مرحله کشوری به میزبانی خراسان رضوی در دهه ولایت برگزار شود که بخاطر شیوع کرونا در پیک پنجم کار عقب افتاد و ان شالله در 17 ربیع برگزار خواهد شد.

 

 دبیر چهاردهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در پایان یادآور شد: پس از پایان مسابقات، پانزدهمین دوره از جشنواره قرآنی مدهامتان فراخوان و با قوت برگزار خواهد شد.

کد خبر 1082105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha