آستارایی ها در واکسیناسیون کرونا مشارکت ضعیفی دارند

بصیری مقدم با بیان اینکه مردم آستارا در طرح واکسیناسیون مشارکت ضعیفی دارند، گفت: در واکسیناسیون کرونا از ۱۶ شهرستان استان گیلان در رده پانزدهم قرار داریم.

«فرید بصیری مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: وضعیت کنونی شهرستان آستارا از لحاظ کرونا بدتر از اسفند سال ۹۸ است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان اینکه در حال حاضر ۶۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان شهید بهشتی بستری هستند، افزود: بین ۴۰ الی ۵۰ نفر بیمار بستری سرپایی کرونایی در آستارا وجود دارد.

 

وی تصریح کرد: برای بهتر شدن وضعیت همه باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و انتظار از مردم این است از ماسک استفاده کرده و در تجمعات و دروهمی ها شرکت نکنند.

 

بصیری مقدم با اشاره به اینکه مردم آستارا در طرح واکسیناسیون مشارکت ضعیفی دارند، گفت: در واکسیناسیون کرونا از ۱۶ شهرستان استان گیلان در رده پانزدهم قرار داریم.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا از راه اندازی یک پایگاه اختصاصی واکسیناسیون برای کارکنان دستگاه های اجرایی این شهرستان خبر داد و افزود: این پایگاه در محل دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی می شود.

 

وی با بیان اینکه با مشارکت سپاه ناحیه آستارا در حال دایر کردن ۱۰ پایگاه برای واکسیناسیون هستیم، تصریح کرد: اداره آموزش و پرورش آستارا در بحث مشارکت واکسیناسیون مقام نخست استان گیلان را دارد.

 

بصیری مقدم خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۰ زندانی ثابت در زندان آستارا واکسینه شده اند و واکسیناسیون کادر مدارس و فرهنگیان شاغل در مدارس دولتی و غیر دولتی در کنار کادر نیروی انتظامی شهرستان آستارا ادامه دارد.

کد خبر 1082156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha