اجرای طرح‌های مختلف در زمینه توسعه شبکه آب اندیمشک

مرادی‌مطلق با بیان اینکه طرح‌های مختلفی در زمینه توسعه شبکه آب مناطق مختلف شهری اندیمشک در حال اجرا است گفت: سنجش و نیازسنجی مناطق مختلف به شبکه توزیع آب مورد توجه قرار گرفته تا مناطقی که فاقد شبکه توزیع آب هستند، از این شبکه برخوردار شوند.

«فرامرز مرادی‌مطلق» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از ادامه اجرای عملیات توسعه شبکه آب اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: این عملیات با هدف دسترسی شهروندان مناطق مختلف شهری از آب پایدار و بهداشتی ادامه دارد.

 

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با بیان اینکه امسال با پیگیری کارکنان اداره بهره‌برداری آب و فاضلاب، طرح‌های مختلفی در زمینه توسعه شبکه آب مناطق مختلف شهری در حال اجرا است افزود: به همین منظور، سنجش و نیازسنجی مناطق مختلف شهر اندیمشک به شبکه توزیع آب مورد توجه قرار گرفته تا مناطقی که فاقد این شبکه هستند، از آن برخوردار شوند.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک‌هزار و ۶۳۰ متر شبکه توزیع آب در مناطق مختلف شهر اندیمشک اجرا شده است اذعان کرد: با اجرای این طرح، مناطق مختلف شهر از جمله خیابان امام خمینی (ره) و مناطق بازار، کوی ولایت، کوی جانبازان، کوی رسالت و مسکن مهر از شبکه توزیع آب برخودار شدند.

 

مرادی‌مطلق با بیان اینکه تا پایان امسال تمام خدمات آبفا برای تامین رضایت شهروندان و اجرای طرح‌های مختلف عمرانی بسیج و آماده‌سازی شده است یاد آور شد: شهروندان با پرداخت به‌موقع قبوض و برخوداری از مزایای انشعاب مجاز آب، در این زمینه به همراهی کارکنان آب و فاضلاب منطقه اندیمشک در تقویت خدمات خود، کمک کنند.

 

کد خبر 1082176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha