فلسفه شوراهای اسلامی مشورت کردن برای انجام امور است

آیت الله دژکام گفت: فلسفه شوراهای اسلامی مشورت کردن برای انجام امور است و مشورت کردن روحیه می خواهد و تمام اعضا باید بدون پیش داوری سخنان سایر اعضا را بشنوند و بهترین تصمیم را با مشورت در امور بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (پنج شنبه 14 مرداد) در مراسم تحلیف شورای اسلامی دوره ششم شهر شیراز گفت: نقش شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در تحقق اهداف اسلامی قابل توجه است و شورا محلی برای مشورت کردن است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: فلسفه شوراهای اسلامی مشورت کردن برای انجام امور است و مشورت کردن روحیه می خواهد و تمام اعضا باید بدون پیش داوری سخنان سایر اعضا را بشنوند و بهترین تصمیم را با مشورت در امور بگیرند.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: امیدوارم اعضای جدید شورای اسلامی شهر شیراز در مشورت های خود به مسایل فرهنگی نیز توجه کنند و پیشنهادهای خود را به من نیز ارائه کنند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تصریح کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهر شیراز باید اصل قضیه مشورت را جدی بگیرند و امیدواریم دولت، شوراهای اسلامی و شهرداران جدید به مردم و کشور خدمت کنند.

کد خبر 1082220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha