استقبال جوانان از برگزاری کلاس های آموزشی در کانون  شهید عسگری اسلام آباد غرب

نصیری نیا گفت: با توجه به استقبال جوانان کلاس آموزش زبان و کامپیوتر با کمترین هزینه برگزار شد.

ایوب نصیری نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: این کانون در طول یکسال گذشته با استفاده از ظرفیت حضور روحانیت معزز و تبلیغی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) در تمامی مناسبات ملی و مذهبی مراسم هایی در خور شأن خانواده ها برگزار کردیم.

 

مسئول کانون شهید جواد عسگری اسلام آباد غرب افزود: با استفاده از نظرسنجی های انجام شده افراد از برنامه های کانون بسیار راضی و خوشنود بوده و اثرات خوبی را احساس کردیم و با یاری خداوند متعال همین رویه را ادامه می‌دهیم.  

 

وی با اشاره به برگزاری کلاس های مختلف برای جوانان و نوجوانان کانون خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های تقویتی درسی برای فرزندان ،برنامه ریزی و اجرای دو کلاس  آموزش زبان انگلیسی و  کامپیوتر جهت فرزندان دختر و پسر ساکن در شهرک از دیگر برنامه‌های کاربردی اجرا شده توسط کانون فرهنگی هنری شهید عسگری بوده که با هزینه بسیار کم برگزار شده است.


 

نصیری نیا  تصریح کرد:با توجه به شیوع ویروس اپیدمی کرونا و تشدید آن در راستای حفظ سلامت مردم چندین مرحله ضدعفونی و گندزادیی اجرا و بسته های بهداشتی توزیع شده است.

 

مسئول کانون شهید جواد عسگری اسلام آباد غرب اظهار کرد: با توجه به استقبال اعضا از برنامه های ورزشی در کانون ورزش های گروهی نظیر پیاده روی خانوادگی و کوهنوردی  اجرا و  برای استفاده افراد با گروه‌های سنی متفاوت با باشگاه‌ و سالن ورزشی هماهنگ شد  تا با رعایت پروتکل های بهداشتی  بتوانند در  فعالیت های ورزشی مختلف  شرکت کنند.

 

 

کد خبر 1082235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha