شوراهای دوره ششم شهرهای دهلران آغاز به کار کردند

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهرهای دهلران، موسیان، پهله و میمه با برگزاری مراسم تحلیف کار خود را در دوره ششم آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از دهلران،«مجید عسگری» در آیین تحلیف اعضای جدید شوراهای اسلامی شهرهای دهلران، موسیان، پهله و میمه، اظهار کرد: رای اعتماد مردم بار امانت را بر دوش اعضای شورای شهر برای پیشرفت شهرها سنگین کرده و باید با تسلط بر قانون، شرح وظایف با تلاش مضاعف امورات شورا و شهرداری و شهرها را پیگیری کنید.

 

وی بر ضرورت سعه صدر تاکید کرد و افزود: داشتن برنامه و استفاده از ظرفیت نخبگان و مشورت و همفکری و همدلی برای پیشبرد امور،اهداف، حفاظت و حراست از اموال شهرداری در دستورکار شوراها باشد.

 

فرماندار ویژه دهلران ابراز امیدواری کرد: شوراهای دوره ششم دست در دست هم با تلاش و جدیت و برنامه ریزی در خدمت به مردم همت مضاعف کنند.

 

عسگری با اشاره به انتخاب هیات رئیسه سنی شوراهای دوره ششم در شهرهای مذکور، یادآور شد: انتخاب شهردار یکی از مهمترین وظایف شوراهای اسلامی است و باید در کنار آن نظارت بر کلیه موارد شهری را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

 

وی با اشاره به دوره پرفراز و نشیب شورای دوره پنجم شهر موسیان، تاکید کرد: شورای دوره ششم شهر موسیان باید برای عمران و آبادانی این شهر تلاش مضاعف کند.

 

کد خبر 1082258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha