ورود دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به تهران

«زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری ایران وارد تهران شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از فلسطین الیوم، «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در فلسطین دقایقی پیش در یک رأس یک هیئت از این جنبش برای شرکت در مراسم تحلیف آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری منتخب ایران وارد تهران شد.

 

قرار است مراسم تحلیف سید ابراهیم رئیسی امروز (پنجشنبه 14 مرداد 1400) با حضور شخصیت های داخلی و خارجی برگزار شود.

 

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) بامداد امروز در راس یک هیئت بلند پایه متشکل از رهبران جنبش حماس برای شرکت در این مراسم وارد تهران شد.

 

ساعاتی پیش نیز شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در رأس یک هیئت پارلمانی برای شرکت در این مراسم به تهران آمد. برهم صالح، رئیس جمهوری عراق نیز صبح امروز به همین منظور وارد پایتخت ایران شد. رئیس شورای عالی قضایی عراق، تعدادی از نمایندگان مجلس و شخصیت های سیاسی عراق، صالح را در این سفر همراهی کردند.

 

در همین حال، «شیخ احمد ناصر الصباح» وزیر امور خارجه کویت، «علی الکواری» وزیر تجارت و صنعت قطر، «اشرف غنی» رئیس جمهوری افغانستان، رووسای مجالس تاجیکستان، ازبکستان، زنگبار، تانزانیا، سوریه و نیجر، نماینده پاپ، وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگووین، رئیس مجلس دومای روسیه و رئیس مجلس ملی ترکیه، نمایندگان ارشد اتحادیه اروپا به ریاست «انریکه مورا» معاون دبیرکل اتحادیه اروپا، «استفان کلمنته» سفیر اتحادیه اروپا در وین، «برنو شول» رئیس میز اقدام ایران در اتحادیه اروپا  و وزیرگردشگری غنا برای شرکت در این مراسم وارد تهران شدند.

کد خبر 1082296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha