ثبت نام متقاضیان کارشناسی بدون آزمون در ۴۲ مركز و واحد دانشگاهی پيام نور فارس

صیف گفت: ۴۲ مركز و واحد دانشگاهی پيام نور در فارس از ۱۴ مرداد تنها به صورت اينترنتی ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور را انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدحسن صیف»، امروز (پنج شنبه 14 مرداد) با اعلام جزئیات ثبت نام جدید مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور شهرهای فارس در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نام بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور شهرهای فارس آغاز شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس افزود: متقاضیان ثبت نام کارشناسی با دارا بودن مدرک دیپلم 12 ساله یا پیش دانشگاهی می توانند از 14 تا 18 مرداد به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

وی اضافه کرد: ۲۷ رشته-محل جدید به ۱۴ مرکز و واحد با ظرفیت سه هزار و 340 نفر به ظرفیت های قبلی این دانشگاه اضافه شده که در شیراز شامل مددکاری اجتماعی، مدیریت امور بانکی، مدیریت بیمه، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت امور گمرکی، هتل ‌داری و مدیریت مالی است.

صیف اعلام کرد: ۴۲ مركز و واحد دانشگاهی پيام نور در فارس از 14 مرداد تنها به صورت اينترنتی ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور را انجام می دهند.

رئيس دانشگاه پيام نور استان فارس تاکید كرد: داوطلبان مي توانند از نشانی fars.pnu.ac.ir به جزئيات بيشتر ثبت نام دسترسی داشته باشند و دانشگاه پيام نور برای رفع دغدغه مالی و شهريه دانشجويان علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجويی با سه بانک عامل تسهيلات با كارمزد پايين و شرايط آسان برای دانشجويان تفاهم نامه منعقد کرده است.

کد خبر 1082299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha