اعضای شورای شهر باید نگاه متفاوتی نسبت به توسعه و زیباسازی شهری داشته باشند

جهانگیری گفت: اعضای جدید شورای شهرهای اندیمشک، آزادی، چمگلک، حسینیه و بیدروبه باید نگاه متفاوتی نسبت به توسعه و زیباسازی شهری داشته باشند و شهرداران توانمند و کاربلدی را جهت جذب اعتبارات انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» ظهر امروز (پنجشنبه ۱۴ مرداد) در مراسم تحلیف ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای اندیمشک، آزادی، چمگلک، حسینیه و بیدروبه، با بیان اینکه شورای شهر برگرفته از رای و اعتماد مردم است و اعضای جدید آن باید پایبند به قانون و مردم‌دار باشند اظهار کرد: با وجود بیماری کرونا، مردم ولایت‌مدار شهرستان اندیمشک با حضور پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد، حماسه آفریدند و به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

 

فرماندار اندیمشک افزود: اعضای جدید شورای شهرهای اندیمشک، آزادی، چمگلک، حسینیه و بیدروبه باید نگاه متفاوتی نسبت به توسعه و زیباسازی شهری داشته باشند و شهرداران توانمند و کاربلدی را جهت جذب اعتبارات انتخاب کنند.

 

وی با اشاره به اینکه نقش شوراها بسیار مهم و سازنده است اذعان کرد: اعضای جدید شورای اسلامی شهر باید در جهت رشد، توسعه و زیباسازی شهری تلاش کنند و از فرصت خدمت که نصیب آنها شده استفاده لازم را ببرند.

 

جهانگیری با بیان اينکه در نظام جمهوری اسلامی بزرگترین افتخار خدمت به مردم و جلب رضایت مردم است تصریح کرد: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای به اعضای شورای شهر رای اعتماد دادند و حال زمان آن رسیده که منتخبان نیز جواب اعتماد مردم را با خدمت صادقانه بدهند و رضایت‌مندی آنها را کسب کنند.

 

در ادامه با برگزاری انتخابات داخلی، هیئت رئیسه شهرهای آزادی، چمگلک، حسینیه و بیدروبه مشخص شدند و انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر اندیمشک نیز به جلسه دیگری موکول شد.

 

کد خبر 1082318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha