عضو گیری کانون فرهنگی هنری شهید مفتح ملایر در ماه محرم

حجت الاسلام داوری گفت: قرار است همزمان با ماه محرم با عضو گیری جدید حدود ۲۰۰ نفر به اعضای کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر اضافه شود.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایرگفت: کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر از سال 73 تاسیس شده و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد .

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر با اشاره به  نزدیک شدن ایام ماه محرم و صفر و عزاداری سید و سالار شهیدان در این ماه اظهار کرد: با توجه به ویروس منحوس کرونا و جلوگیری از تجمعات سعی داریم همه  برنامه های عزاداری  را با رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه برنامه های  عزاداری ماه محرم توسط کانون در فضای مسجد و با حضور اعضای کانون و مردم از شب اول محرم شروع می شود این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و بعد از نماز مغرب و عشا خواهد بود.

وی  برگزاری مراسم روضه خوانی، سقا خانه، توزیع نذورات، اطعام دهی بین نیازمندان و عزاداران ، ذبح گوسفند و توزیع گوشت آن در بین خانواده های نیازمند را از برنامه های این کانون در ایام محرم برشمرد.

وی  با بیان اینکه مردم به کانون اعتماد دارند و نذوزات خود را در اختیار کانون قرار میدهند تا در بین نیازمندان توزیع شود افزود: پخت نان درایگان و صلواتی در ایام محرم از نذورات مردمی از دیگر برنامه ها در این کانون خواهد بود.

وی از عضو گیری برای کانون در ایام محرم خبر داد و گفت: پیش بینی می شود بتوانیم 200 نفر به عنوان عضو جدید کانون و عضو پایگاه بسیج  جذب کنیم. 

وی گفت: همچنین  در ایام محرم در صورت کمکهای خیرین  بسته های معیشتی  را خواهیم داشت.

 وی یادآور شد: همچنین در روز عاشوا با توجه به وجود 4 مسجد در روستای کهکدان توزیع حدود 5 هزار پرس غذا را از سوی هیات های عزاداری در ابن چهار مسجد خواهیم داشت.

کد خبر 1082331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha