آیین عزاداری محرم حسینی با محوریت مساجد البرز برگزار می شود

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت: آیین عزاداری محرم حسینی با محوریت مساجد با توجه به شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص عزاداری سید و سالار شهیدان کربلا با محوریت مساجد گفت: آیین عزاداری محرم حسینی با محوریت مساجد با توجه به شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

 

سرپرست امور رسیدگی به مساجد در استان البرز افزود: رعایت قوانین و شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی به عنوان مهمترین اصول پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است. 

 

وی اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه محروم حسینی و اهمیت عزدارای سید و سالار شهیدان کربلا با محوریت مساجد، تدابیر لازم به منظور حضور عزاداران در مساجد در قالب رعایت قوانین فراهم شده است. 

 

مرادی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین بهداشتی بیان کرد: با توجه به سرعت واکسیناسیون انتظار می رود تدابیر لازم برای کنترل و مهار بیماری کرونا فراهم گردد. 

 

وی اظهار کرد: استفاده از اماکن باز مساجد و دارای تهویه همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی میان عزاداران از جمله شاخص های مهم اجرایی به منظور برپایی مراسم عزاداری حسینی در مساجد است. 

 

سرپرست رسیدگی به امور مساجد در استان البرز خاطرنشان کرد: عزاداری سید و سالار شهیدان کربلا تعطیل بردار نیست و در عین حال باید با رعایت قوانین بهداشتی معین شده این امر اجرا شود. 

 

 

کد خبر 1082347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha