مسئولین باید به توسعه زیرساخت های مذهبی توجه و اهتمام ویژه داشته باشند

امام جمعه بخش رودهن شهرستان دماوند گفت: مسئولین هر منطقه باید به توسعه زیرساخت های مذهبی توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش رودهن شهرستان دماوند با حضور  امام جمعه بخش رودهن، حمیدرضا ذوالفقاری بخشدار رودهن و سایر اعضای این شورا با موضوع بررسی علل کمبود زیرساخت‌های مذهبی( مساجد و حسینیه‌ها ) و هم‌اندیشی پیرامون مراسمات عزاداری در ماه محرم با توجه به شرایط کرونایی در دفتر امام جمعه برگزار شد.
حجت‌الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه بخش رودهن در این جلسه بیان کرد: روز مباهله روز روزی است که پیامبر عزیزترین عناصر را به صحنه آورد و توحید، نبوت، امامت در کاملترین چهره ها جلوه کرد و حقیقت ناب و نورانی خود را نشان داد.مباهله در واقع مظهر اطمینان و اقتدار ایمانی و تکیه بر حقانیت است.
وی با تاکید بر اختصاص بودجه مناسبت جهت اجرای پروژه های عمرانی مذهبی افزود:  مسئولین هر منطقه باید به توسعه زیرساخت های مذهبی توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: یکی از مشکلات شهر رودهن کمبود مسجد است که مسئولین امر در اسرع وقت بایستی برای حل این مشکل چاره اندیشی و اقدام جدی کنند.
امام جمعه رودهن در پایان بیان داشت:‌مراسم عزاداری محرم بر اساس دستور العمل های ستاد ملی کرونا بر پا شود و در اقامه عزای آل الله علیهم السلام اهتمام ویژه داشته باشیم.

کد خبر 1082353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha