ضرورت ایفای نقش تسهیلگری هلال احمر در رفع مشکلات ناشی از تنش های آبی خوزستان

خدادادی بر ضرورت ایفای نقش تسهیلگری جمعیت هلال احمر در رفع مشکلات ناشی از تنش های آبی استان خوزستان به ویژه در شهرستان هویزه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خدادادی» امروز (پنجشنبه ۱۴ مرداد) در حاشیه بازدید تعدادی از بزرگان طوایف و معتمدین شهرستان هویزه از سد و نیروگاه کرخه به پیشنهاد جمعیت هلال احمر خوزستان، بر ضرورت ایفای نقش تسهیلگری جمعیت هلال احمر در رفع مشکلات ناشی از تنش های آبی استان خوزستان به ویژه در شهرستان هویزه تاکید کرد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: در بازدید هفته گذشته از روستاهای درگیر تنش های آبی این شهرستان و دیدار با تعدادی از بزرگان طوایف و معتمدین ساکن در روستاهای متأثر از بحران خشکسالی، پیشنهادی از سوی این جمعیت مبنی بر بازدید این عزیزان از میزان نگه داشت و ذخیره آب پشت سد کرخه مطرح و مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی و اجرای این برنامه عنوان کرد: امروز با همکاری خوب مدیریت مجموعه نیروگاه و سد کرخه، به همراه جمعی از بزرگان و معتمدین مناطق مختلف شهرستان هویزه بازدیدی از این تأسیسات و وضعیت موجود دریاچه سد به عمل آمد.

 

خدادادی با بیان اینکه بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کمترین میزان بارندگی در ۵۰ سال گذشته را داشته ایم و پیش بینی ها بارش های کمتر از حد نرمال را در پاییز امسال نشان می‌دهد، همگان را به مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در استفاده از برق توصیه کرد.

 

کد خبر 1082363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha