ثبت نام دانشگاه پیام نور خوزستان آغاز شد

کعبی از ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه های پیام نور خوزستان از ۱۴ تا ۲۰ مرداد سال جاری خبر داد و گفت: کلاس ها تا واکسیناسیون عمومی همچنان غیرحضوری برگزار می‌شود.

«عارف کعبی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد:  ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های پیام نور استان خوزستان از ۱۴ مرداد آغاز شده و تا ۲۰ مرداد سال جاری ادامه دارد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور خوزستان با بیان اینکه کلاس ها تا واکسیناسیون عمومی همچنان غیرحضوری برگزار می شوند افزود: یکی از مهمترین مزایای دانشگاه پیام نور هزینه های مطلوب این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه های خوزستان است.

 

وی با بیان اینکه دانشجویان در سال تحصیلی جدید از کتابخانه مجهز و دیجیتال این دانشگاه بهره مند خواهند شد اضافه کرد: یکی دیگر از مزایای این دانشگاه بهره مندی از وام های بدون بهره در هر ترم است که از امتیازهای ویژه این دانشگاه به شمار می آید.

 

کعبی با اشاره به اینکه دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از تخفیفات ویژه ای برخوردار می شوند تصریح کرد: با توجه به وضعیت نامعلوم واکسیناسیون عمومی همچنان کلاس ها به صورت غیرحضوری برگزار می شوندف اما در صورت انجام واکسیناسیون عمومی کلاس ها به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

 

کد خبر 1082366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha