نمایشگاه پایگاه اسوه ناحیه آستارا گشایش یافت

نمایشگاه پایگاه اسوه ناحیه آستارا با حضور مادر شهید فیض اللهیان افتتاح شد.

«بهزاد قنبری» در حاشیه افتتاح و آغاز به کار نمایشگاه پایگاه اسوه ناحیه آستارا به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: از بین ۶۴ پایگاه مقاومت بسیج برادر و خواهر، پایگاه بسیج شهید فیض اللهیان حوزه شهید برنجچی لوندویل و پایگاه بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) از حوزه فاطمیه شهری به عنوان پایگاه اسوه در ناحیه آستارا معرفی شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه پایگاه های مذکور به مرحله استانی راه یافتند، افزود: در راستای برگزاری سومین دوره جشنواره پایگاه‌های اسوه که از ۱۴ مرداد به مدت یک هفته برگزار می شود، پایگاه های برتر دستاوردهای خود را به معرض نمایش می گذارند.

 

وی با اشاره به چگونگی انتخاب پایگاه بسیج شهید فیض اللهیان حوزه شهید برنجچی لوندویل و پایگاه بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) از حوزه فاطمیه شهری به عنوان پایگاه اسوه، افزود: با توجه به بازرسی‌های بعمل آمده در عرصه‌های ۹ گانه فعالیت بسیج از جمله سازندگی، محرومیت زدایی، عِلمی، فرهنگی، دفاعی، امنیتی و فضای مجازی و همینطور فعالیت‌ها و اقدامات خلاقانه و ابتکاری، این پایگاه ها شاخص شناخته شده و به مرحله استانی معرفی شدند.

 

قنبری گفت: آیین افتتاح نمایشگاه و دستاورد‌های بسیج و اقدامات شاخص پایگاه شهید فیض اللهیان حوزه شهید برنجچی شهر لوندویل به عنوان پایگاه برتر سپاه ناحیه آستارا توسط مادر شهید فیض اللهیان انجام گرفت.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خاطرنشان کرد: پایگاه های بسیج شهرستان آستارا با اقدامات جهادی در زمینه های سازندگی، ترویج سبک زندگی اسلامی و برنامه های اردویی، ورزشی، تربیتی، محرومیت زدایی، درمانی و کمک به مردم و محرومان پیشگام هستند و طی سال های گذشته نیز در جشنواره اسوه کشوری حائز مقام های برتر شده اند.

کد خبر 1082379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha