سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز در میان مجموعه های شهرداری شیراز به عنوان برتر دست یافت

قانع گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز در ارزیابی عملکرد سال ۹۹ مقام برتر را در میان تمام مجموعه های شهرداری شیراز به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی قانع» از برتری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز در ارزیابی عملکرد سال 99 مقام برتر را در میان تمام مجموعه های شهرداری شیراز به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز افزود: کسب این مقام برتر نتیجه استقرار و اهتمام به نظام های مدیریتی در عملکرد سازمانی است.

وی با تشکر از فعالان این عرصه بیان کرد: از مهمترین بخش های عملکردی که در کسب مقام نخست نقش موثری داشته می توان به  بیشترین حجم پروژ های عمرانی در تاریخ سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز، بیشترین میزان جذب بودجه سازمان در شهرداری شیراز، جذب 120 درصدی درآمد سازمان، افزایش سرانه 300 درصدی ورزش، کسب گواهینامه IMS برای اولین بار در کشور، ساخت دومین مرکز بزرگ آموزش آتش نشانان کشور، بازسازی اساسی خودروهای مهم سازمانی، جذب بیش از 160 نیرو، اجرای طرح شناسنامه ایمنی ساختمان ها و انجام موفق بیش از 15هزار ماموریت اشاره کرد.

قانع با اشاره به برتری سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز در سال 98 نیز گفت: این سازمان در سال 98 نیز مقام دوم را در مجموعه شهرداری شیراز به خود اختصاص داده بود.

کد خبر 1082410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha