خبرنگاران اجازه ندهند آرمان ‌های امام راحل به فراموشی سپرده شود

رضایی گفت: یکی از رسالت‌های و وظایف خبرنگاران این است که اجازه ندهند آرمان ‌های امام راحل که با صدای بلند فریاد حق طلبی کرد به فراموشی سپرده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی رضایی»، امروز (جمعه 15 مرداد) در پیش از خطبه‌ های نماز جمعه شیراز با تبریک روز خبرنگار گفت: به عنوان نماینده اصحاب رسانه استان فارس، روز خبرنگار را که مصادف است با روز شهادت شهید «محمود صارمی»، گرامی می داریم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس افزود: خبرنگاران واقعی عرصه انسان و انسانیت را در عقبه تاریخ مورد مطالعه قرار دهیم والاترین انسان‌ها که انبیا و اولیا الهی، والاترین خبرنگارانی هستند که خبرهای انسانیت را در برابر هجمه‌ های جهل به گوش انسانیت و به گوش انسان رساندند.

وی اضافه کرد: روز خبرنگار فرصتی است تا در تاریخ انبیا و اولیای الهی که برای رساندن پیام الهی به گوش بشریت خون دلها خوردند و مشقت ها کشیدند تا پیام الهی به پای درخت انسانیت بریزد را یادآوری کنیم.

رضایی عنوان کرد: آن روز که امام علی (ع) در بستر پیامبر (ص) خوابید تا جان او را از توطئه کفار حفظ کند روزی بود که آن پیام سینه به سینه در دل تاریخ نقل و منتقل شود و آن روز که حضرت فاطمه زهرا (س) پشت آن در قرار گرفت و تمام دشمنان با همه کینه ها پشت آن در جمع شدند تا سینه و پهلوی عزیزترین و شریف ترین انسان را با میخ در میخکوب کننده آن روز روزی بود که برای انتقال پیام و خبر، عزیزترین و شریف ترین انسان پشت در عزیزش را از دست داد.

وی ادامه داد: قیام امام حسین (ع) نیز برای انتقال پیام الهی و خبر بود و اگر این روز به نام خبرنگار نام گرفت دلیلش این است که حضرت زینب (س) والاترین و عزیزترین سفیر کربلا، خبر شهادت عزیزترین افراد را به گوش جامعه تا به امروز رسانده است.

رضایی اضافه کرد: خلاصه رسالت انبیا و اولیا توسط امام خمینی (ره) از همان سلاله پاک به دست مردم شریف ایران رسید و تا به امروز عزت ملت ایران در گروی قرار گرفتن زیر پرچم الهی و پرچم حق خواهی آن مرد بزرگ قرار گرفت.

وی تصریح کرد: یکی از رسالت‌های و وظایف خبرنگاران این است که اجازه ندهند آرمان‌ های امام راحل که با صدای بلند فریاد حق طلبی کرد به فراموشی سپرده شود.

رضایی افزود: خبرنگاران ما نباید اجازه دهند یک عده ای امام ما را تحریف کنند و وظیفه خبرنگار است که اگر فساد و نقصی را در کار مسئولین اجرایی دید که با منویات مقام معظم رهبری و آرمان ‌های حضرت امام منافات دارد آن را فریاد بزنند و به گوش مردم برسانند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس تاکید کرد: اگر خبرنگاران بتوانند و بخواهند وظیفه خود را در انعکاس نقاط ضعف انجام دهند، می‌توانند آن پرچمی که امام برافراشت را به دست صاحب حقیقی امام زمان (عج) بسپارند.

کد خبر 1082430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha