عدم وابستگی به غرب از موئلفه های دولت اسلامی است

حجت الاسلام صالحی گفت: یکی از موئلفه های دولت اسلامی عدم وابستگی به غرب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام «ناصر صالحی» در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تسلیت فرا رسیدن ماه قیام و خون اظهارکرد: عزاداران و دوستداران اهل بیت(ع) در ایام ماه محرم و صفر پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا با بیان اینکه وضعیت شهرستان از لحاظ کرونایی خوب نیست، افزود: در بیمارستان ها تخت و جای خالی وجود ندارد و مردم با عادی انگاری به افزایش مبتلایان به کووید ۱۹ دامن زده اند.

 

وی به مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: این مراسم در کمال آرامش و به بهترین نحو ممکن برگزار شد.

 

حجت الاسلام صالحی با اشاره به اینکه شعارهای اصلی انقلاب در سخنرانی رئیس ‌جمهور در مراسم تحلیف احیا شد، خاطرنشان کرد: از پنج مرحله ‌ای که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده‌ اند در حال تشکیل دولت اسلامی هستیم.

 

خطیب موقت نماز جمعه آستارا یکی از موئلفه های دولت اسلامی را عدم وابستگی به غرب عنوان کرد و گفت: زبان دنیا، زبان مقاومت و اقتدار است.

 

وی ادامه داد: تا زمانی‌ که با تکیه بر تولید داخلی و حمایت از تولیدات ملی صاحب قدرت بشویم می ‌توانیم آمریکایی ‌ها و اروپایی ‌ها را به زانو بنشانیم.

 

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مدعی شده که ایران کشتی تجاری آنها را با پهباد هدف قرار داده است، افزود: صهیونیست‌ها بدانند که انگشت مبارزان نظام و انقلاب روی ماشه بوده و اگر اقدامی علیه مواضع ایران اسلامی انجام دهند تلاویو را با خاک یکسان می کند.

 

 امام جمعه موقت بندر آستارا با اشاره به اینکه طرح صیانت از فضای مجازی با حاشیه و چالش هایی همراه بود، خاطرنشان کرد: در این رابطه با کارشناسی ‌های صورت ‌گرفته باید منافع مردم مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1082473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha