تاکنون ۹۰ مصوبه جهت محرومیت زدایی چهار شهرستان به تصویب رسیده است

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه تاکنون ۹۰ مصوبه برای شهرهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا گذرانده‌ایم گفت: خوشبختانه تاکنون درصد بالایی از پروژه های مرتبط با این مصوبات در این چهار شهرستان به نتیجه رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» امروز (جمعه ۱۵ مرداد) در حاشیه نشست قرارگاه محرومیت زدایی ویژه شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا اظهار کرد: امروز چهارمین جلسه در خصوص پروژه ها و مشکلات شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا برگزار شد.

 

استاندار خوزستان افزود: تاکنون ۹۰ مصوبه برای این چهار شهرستان گذرانده ایم که امروز این مصوبات مورد بررسی قرار گرفت و در ۱۳ محور دسته بندی شدند.

 

وی اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون درصد بالایی از پروژه های مرتبط با این مصوبات در این چهار شهرستان به نتیجه رسیده، با این وجود برخی از پروژه ها بیش از زمان پیش بینی شده زمانبر شده است.

 

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: زمانبر شدن برخی از این پروژه ها عوامل مختلفی دارد که مواردی همچون دیر اعلام شدن بودجه و مشکل قیر و سیمان از آن جمله بوده که خوشبختانه هر سه مورد حل شده و همچنین قول تامین سیمان مورد نیاز پروژه ها را نیز گرفته ایم.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز جدول نهایی اجرای پروژه ها را با دستگاه ها تعیین کردیم و زمان اجرای برخی از آنها تمدید شد که امیدواریم در موعد مقرر انجام شود.

 

استاندار خوزستان یاد آور شد: در طول پنج ماه گذشته برای هر شهرستانی سه تا چهار جلسه چه در شهرستان و چه در مرکز استان برگزار کرده ایم و امیدواریم با رسیدگی به مشکلات زیرساختی رضایتنمدی شهروندان را جلب کرده و خادمان شایسته ای برای مردم باشیم.

 

کد خبر 1082478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha