شهرداران گلپایگان و گوگد ماندنی شدند/ گلشهر سرپرست شهرداری برگزید

اعضای شوراهای شهر گلپایگان و گوگد به پیمان شکرزاده و حسین علی محمدی به ترتیب به عنوان شهرداران گلپایگان و گوگد اعتمادی دوباره کردند و حجت الله فیاضی سرپرست شهرداری گلشهر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان،  حسین یار محمدیان در مراسم تحلیف شورای شهر گلپایگان با اشاره به سلامت انتخابات و برگزاری آن بدون تنش، گفت: مراسم تحلیف اعضای شورای شهر براساس قانون در ۱۴ مرداد برگزار می شود و در آن به انتخاب یک ساله هیات رئیسه و انتخاب شهردار یا سرپرست شهرداری می پردازند.
فرماندار گلپايگان با یادآوری اینکه دستگاه شهرداری به دلیل وسعت کاری نباید بدون مسئول بماند ، بیان کرد: شهرداری دستگاهی است که وظیفه جمع آوری بودجه خود را لذا یک شهردار کار آمد انتخاب کنید و در این انتخاب هیچ مسئولی حق دخالت ندارد.
وی پس از برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای شهر، تشریح کرد: سید محمد حسن علوی به عنوان رئیس و سخنگوی شورای شهر، طاهره خوشنویسان به عنوان نائب رئیس شورا، مسئول کمیسیون بانوان، فرهنگی، ورزش و حمل و نقل، ایمان گل‌محمدی به عنوان منشی و کمیسیون ماده ۱۰۰، حمید احمدی به عنوان  خزانه دار و  کمیسیون ماده ۵، علی اصغر اشراقی به عنوان کمسیون عمران و ماده ۷۷، سید محمدرضا نور بخش به عنوان کمیسیون بهداشت و درمان و خدمات شهری و جعفر خادمی پور به عنوان کمیسیون اشجار انتخاب شدند.
یار محمدیان از انتخاب علی اصغر اشراقی و جعفر خادمی پور برای عضویت در شورای شهرستان به مدت چهار سال خبر داد و افزود: پیمان شکر زاده با کسب پنج رای به عنوان شهردار گلپايگان برای چهار سال دیگر انتخاب شد و انتخاب شهردار در روز اول کاری، نشان از برداشتن گام محکم شورای شهر برای خدمت به مردم دارد.

شهردار جهادی می خواهیم
در ادامه سید محمد رضا نور بخش به تبیین رای منفی خود پیمان شکر زاده پرداخت و بیان کرد: گلپایگان نیاز به جهش دارد و این امر نیاز به شهرداری با تجربه حدود هشت سال است و در این دو سال کار زیر ساختی از وی مشاهده نکردم.
 این عضو شورای شهر گلپایگان با تا کید بر اینکه اختلافات  با شهردار زمینه تخصصی و کاری دارد و سیاسی، اخلاقی و مالی نیست، گفت: یکی از یادگاری های جمهوری اسلامی برای مردم، دموکراسی است که در آن می توان دیگری را نقد کرد.
وی با یادآوری اینکه پیمان شکر زاده  اکنون شهردار منتخب شورای شهر گلپایگان است و لذا اعضای شورا با وی همکاری می کنند، ادامه داد: مسائل و نقص های دیده شده را می توان در جلسات حل کرد و انتظار شورای شهر از شهردار، داشتن یک روحیه جهادی به معنای فعالیت از ۶ صبح تا ۱۱ شی در هر ۷ روز کاری و حداقل برای یکسال با هدف جریان یافتن پیشرفت و جهش شهر است.
نوربخش توسعه عدالت محورانه شهرستان گلپايگان و جذب سرمایه گذار را هدف شورای شهر ششم توصیف کرد.

جلسات ماهانه در مساجد محله ها
در ادامه سید محمد علوی با بیان اینکه از جلسات  علنی از خبرنگاران دعوت می شود ، گفت: ثبت اموال شخصی خودم  در ابتدا و انتهای دوره شورای شهر ششم می تواند با عنوان شفافیت صورت گیرد 
رئیس شورای شهر گلپایگان معیار انتخاب شهردار را پیگیر بودن و داشتن ارتباط قوی در سطح استان و کشور بیان کردو افزود: اولویت شورای شهر داشتن نگاه ویژه به حاشیه شهر و افراد بی بضاعت است و هر ماه شهردار، معاونین شهردار به همراه اعضای شورای شهر دو یا سه جلسه خود را در محلات و مساجد برگزار می کنند تا شنوای حرف مردم و حل کننده مشکلات تا جای ممکن باشیم.

شهردار گوگد ماندنی شد
در ادامه یارمحمدیان در مراسم شورای تحلیف شهر گوگد حضور یافت و پس از برگزاری انتخابات هیات رئیسه گفت: مصطفی حاج نوروزی به عنوان رئیس شورای شهر، مجتبی شایسته به عنوان نائب رئیس، سید جواد میر هندی به عنوان خزانه دار و فاطمه حاج نوروزی به عنوان منشی شورا  برای یک سال انتخاب شدند.
فرماندار گلپايگان از انتخاب محمد را محمدی به عنوان سخنگوی شورای شهر و عضو شورای اسلامی شهرستان برای چهار سال خبر داد و بیان کرد: شورای ششم شهر گوگد بار دیگر به حسین علی محمدی به عنوان شهردار شهر گوگد با دادن پنج رای  اعتماد کرد.

گلشهر سرپرست شهرداری برگزید
وی در ادامه با حضور در مراسم تحلیف شورای شهر گلشهر  و پس از برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای شهر گلشهر، تشریح کرد: روح الله نیک بخت، به عنوان رئیس و سخنگوی شورای شهر، میثم فیضی به عنوان نائب رئیس شورا، امیر فصاحت به عنوان منشی شورا، داوود جمالی بل عنوان خزانه دار انتخاب شدند.
فرماندار گلپايگان از عضویت میثم فیضی در شورای اسلامی شهرستان خبر دادو بیان کرد: شورا به حجت فیاضی به عنوان سرپرست شهرداری گلشهر اعتماد کرد و با هدف آسیب دیدن کمتر گلشهر ، توصیه به انتخاب شهردار در اسرع وقت می شود.

در ادامه روح الله نیکبخت مشکلات گلشهر را در کشاورزی، دامداری، بهداشت و درمان، زیر ساخت معابر ، زباله ها و آب غیره برشمرد 
در ادامه یاوری خواستار جدا دیده نشدن شهر گلشهر از شهرستان گلپایگان توسط ادارات شهرستان گلپايگان شد./

کد خبر 1082498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha