نگاه به غرب باید از افکار سیاستمداران کشور خارج شود

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه در کشور ما ظرفیت بسیار عظیم مادی و نیروی انسانی وجود دارد که باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود گفت: نگاه به غرب باید از افکار سیاستمداران کشور خارج شود.

«حجت الاسلام عبدالرضا رستگار» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی فصل الخطاب همه مردم جمهوری اسلامی ایران است و باید در دولت جدید توجه ویژه ای به فرمایشات مقام معظم رهبری صورت گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان افزود: متاسفانه دولت های قبلی آن چنان که باید و شاید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه نکردند و همین موضوع باعث شد تا امروز درگیر بسیاری از مشکلات شویم؛ دور شدن از ارزش های انقلاب اسلامی دلیل بسیاری از مشکلات است.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم باید تلاش خود را بر احیای ارزش های انقلاب اسلامی قرار دهد اضافه کرد: رئیس جمهور در سخنرانی خود مردمداری را از اهداف خود عنوان کرد بنابراین این انتظار وجود دارد که همانند گذشته در میان مردم و برای حل مشکلات مردم حضور داشته باشد.

 

حجت الاسلام رستگار توجه به توان داخلی را از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم دانست و ابراز کرد: در کشور ما ظرفیت بسیار عظیم مادی و نیروی انسانی وجود دارد که باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود؛ نگاه به غرب باید از افکار سیاستمداران کشور خارج شود.

 

وی توقیت روحیه جهادی در جبران عقب ماندگی های کشور تاثیر بسیاری دارد یاد آور شد: ما به عنوان یک کشور انقلابی باید روحیه جهادی و انقلابی را در جامعه نهادینه کنیم.

 

کد خبر 1082501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha