۳ پروژه پتروپالایش در بهبهان و آغاجاری ساخته می شود

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه مراحل اجرایی برای ساخت سه پروژه پتروپالایش در آغاجاری، زیدون و ابوفارس بهبهان در حال انجام است گفت: امیدواریم با طی شدن این مراحل در ۲ تا سه هفته آینده مراسم کلنگ زنی این پروژه ها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» عصر امروز (جمعه 15 مرداد) در نشست قرارگاه محرومیت زدایی ویژه شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری اظهار کرد: در این جلسه مصوبات گذشته در ارتباط با این 2 شهرستان را مرور و بازنگری کردیم و روند اجرایی و پیشرفت پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت. 

 

استاندار خوزستان افزود: یکی از مهمترین مصوباتی که داشتیم ساخت سه پروژه پتروپالایش در آغاجاری، زیدون و ابوفارس بهبهان هست که مراحل استعلامات این پروژه ها سپری شده است. 

 

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفت روز سه شنبه هفته پیش رو کمیسیون ماده 21 این پروژه ها برگزار و سپس روز دوشنبه بعد از آن کارگروه فنی و زیربنایی در خصوص این پروژه ها نظر خواهد داد و تا 2 هفته آینده نیز همه مسائل این پروژه ها در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان نهایی می‌شود.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم با طی شدن این مراحل در 2 تا سه هفته آینده مراسم کلنگ زنی ساخت این سه پروژه پتروپالایش برگزار شود. 

 

استاندار خوزستان عنوان کرد: اجرای این طرح تحول اساسی به خصوص از نظر اشتغال در شهرستان های بهبهان و آغاجاری ایجاد خواهد کرد به طوری‌که هر پتروپالایش حدود 800 نفر به صورت مستقیم و تعداد بسیار زیادی را به صورت غیرمستقیم مشغول به کار خواهد کرد و همه تلاش می‌کنیم تا این پروژه ها سریع تر اجرایی شود. 

 

کد خبر 1082505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha