موج پنجم همه گیری بیماری کرونا در کرج آغاز شد

قاسم پور گفت: موج پنجم کرونا در شهر کرج به صورت چدی شروع شده است و کرونای دلتای نسبت به دوره های گذشته بیش از پیش شیوع یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « غفور قاسم پور» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فراگیری موج پنجم کرونا گفت: ظرفیت پذیرش بیمارستان های شهرستان کرج به اتمام رسیده است. 

فرماندار شهرستان کرج و معاون استاندار البرز افزود: موج پنجم کرونا در شهر کرج به صورت چدی شروع شده است و کرونای دلتای نسبت به دوره های گذشته بیش از پیش شیوع یافته است. 

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین بهداشتی بیان کرد: تمامی فعالیت هایی که ایجاد اجتماع داشته باشند با توجه به شیوع بیماری ممنوع است.

به گفته وی، ضروری است کارمندان با حداقل تعداد در سر کار حضور داشته باشند و اصناف نیز با باور به مسئولیت پذیری اجتماعی نسبت به قطع شدن زنجیره بیماری کرونا اهتمام داشته باشند.

قاسم پور اظهار کرد: مشاغل گروه یک اعم از کارخانه ها، کارگاه های تولیدی، مراکز صنعتی و معدنی، کشتارگاه ها، انبارها و سردخانه های عمومی همچنین مراکز تأمین و توزیع برق و ... همچنین گروه های ۲ و سه براساس و مبنای تصمیم های ستاد ملی کرونا موظف به فعالیت هستند. 

فرماندار شهرستان کرج خاطرنشان کرد: افرادی که مرحله اول واکسن کرونا را زده اند مستعد قدرت سرایت بالای ابتلا به کرونا را دارند و باید از حضور در اماکن تجمعی و سربسته به صورت جدی بپرهیزند. 

 

کد خبر 1082512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha