فقط مدیران کاردان می توانند در شرایط سخت و بی پولی کار کنند

جمالی پور با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: فقط مدیران کاردان می توانند در شرایط سخت و بی پولی کار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در مراسم امضای قرارداد فروش پساب صنعتی تصفیه خانه بویین زهرا به بخش صنعت بیان کرد: شرایط اقتصادی کشور بسیار سخت است و در ۲ سال اخیر مدیران ما با شرایط دشوار و کمترین اعتبارات کار کردند و تخصیص ۲۰ درصدی اعتبارات چالش برانگیز بود.

 

استاندار قزوین ادامه داد: با اتفاقاتی که در اجرای طرح های آبرسانی رخ داد و ساخت سد نهب و بالاخانلو و انتقال آب از طالقان به آبیک از کارهای ارزشمند و بسیار بزرگی بود که اجرای آن به یک همت بلند و جسارت زیاد نیاز داشت.

 

وی عنوان کرد: در بخش آب مدیرعامل شرکت آب و مدیر آبفا واقعا جهادی عمل کردند و ریسک پذیر بودند و با جسارت توانستند کارهای بزرگی را عملیاتی کنند که جای تقدیر دارد.

 

جمالی پور تصریح کرد: این طرح ها بدون پول آغاز شد و سپس اعتبارات را تامین کردیم و به تعهدات خود در بدترین شرایط عمل خواهیم کرد و از مدیران موفق مانند مهندس چگینی در شرکت برق که سختی و بی پولی را تحمل کردند ولی نگذاشتند بحران ایجاد شود تشکر می کنیم.

 

وی تأکید کرد: در بحران کمتر مدیری جرات می کند وارد کار شود اما مدیران صنعت آب و برق ما ریسک بزرگ را به جان خریدند تا کارهای بزرگ پیش برود.

 

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: سد نهب کار سنگینی بود و از همه ظرفیت های استان استفاده کردیم تا آبگیری شود و سد بالاخانلو را پس از مدت ها در اولویت قرار دادیم و امروز تخصیص دارد.

 

وی یادآور شد: فقط مدیران کاردان می توانند در شرایط سخت و بی پولی کار کنند و برخی مدیران ما شق القمر کردند؛ در شرایطی که منابع آب زیر زمینی ما محدود است اجرای طرح پساب یک ضرورت محسوب می شود و از آن حمایت می کنیم.

 

جمالی پور گفت: مشارکت آریان فولاد در خرید پساب می تواند آینده طرح توسعه را ممکن کند و تا زمانی که شهر بوئین زهرا وجود دارد این پساب هست و کارخانه هم می تواند از آن استفاده کند‌.

 

کد خبر 1082545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha