اجرای طرح « سه شنبه های تکریم» با محوریت تجلیل از مادران برگزیده

حجت الاسلام سالاری از « سه شنبه های تکریم» با محوریت تجلیل از مادرانی که جایگاه ویژه در اسلام دارند، خبر داد.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به آغاز فصل دوم طرح ملی سه شنبه‌های تکریم در یزد بیان کرد: فصل اول این طرح سال گذشته با هدف تکریم از خانواده شهدا برگزار شد که طبق اعلام ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ۳۶ هزار خانواده شهید در این طرح تکریم شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد بیان کرد: دومین فصل این طرح با عنوان « شکوه مادری» توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برگزار می شود که که استان یزد نیز میزبان این طرح خواهد بود.

 

وی افزود: در قالب این طرح از مادران که از جایگاه ویژه در دین اسلام برخوردار هستند، قدردانی می شود که مادران دارای فرزند شهید هستند و همچنین مادرانی که فرزندان الگو و نمونه تربیت کرده اند  شامل این طرح می شوند.

 

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: در قالب این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مورد تکریم قرار می‌گیرند.

 

وی گفت:  شکوه مادری به مدت ۲۶ هفته تا سوم بهمن ماه ۱۴۰۰ در کلیه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به‌منظور تکریم فرزندآوری و فرزند پروری در منزل یکی از خانواده‌هایی که شاخص‌های تکریم را داشته باشند، اجرا می‌شود.

 

کد خبر 1082579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha