تبریک دفتر سیاسی انصارالله یمن به اقدام نیروهای مقاومت اسلامی لبنان در برابر تجاوزات صهیونیست ها

دفتر سیاسی انصارالله یمن با صدور بیانیه ای پاسخ نیروهای مقاومت لبنان به تجاوزات رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و این اقدام را شجاعانه خواند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «سبا نت»، دفترسیاسی انصارالله یمن در بیانیه ای اقدام شجاعانه حزب الله لبنان در پاسخ به دشمنی های اخیر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و اعلام کرد: رژیم صهیونیستی به سیادت لبنان هتک حرمت کرده بود.

 

دفتر سیاسی انصارالله یمن در این بیانیه آمده است: پانزدهمین سالگرد پیروزی مقاومت بر دشمن صهیونیستی در جنگ جولای 2006 را به ملت و ارتش لبنان تبریک می گوییم و این پیروزی تاریخی ای بود که رژیم صهیونیستی در آن بسیار خسارت دید .

 

دفتر سیاسی انصارالله به شکست صهیونیست ها در 2006 میلادی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی باید از این شکست ها درس عبرت بگیرد و برای هر اقدامی بترسد.

 

العالم گزارش داد: ستاد اطلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی لبنان ویدیوی حمله موشکی صبح امروز مقاومت علیه مواضع رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا در پاسخ به تجاوزات اسرائیلی را پخش کرد. 

 

همچنین قرار است «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز شنبه 7 آگوست 2021 به‌مناسبت پانزدهمین سالگرد پیروزی مقاومت بر دشمن صهیونیستی در جنگ جولای 2006 سخنرانی کند.

کد خبر 1082586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha